پیام تسلیت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان در پی درگذشت علی نکویی

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان درگذشت سید علی نکویی را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، پیام تسلیت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان به مناسبت فقدان اندوهناک آقای سید علی نکویی رئیس این شورا و استاندار اسبق کرمانشاه، قزوین و چهارمحال و بختیاری به شرح زیر است:

به نام خدا
انالله و انا الیه راجعون

▪ درگذشت جناب آقای سید علی نکویی زهرایی رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان، ضایعه دردناکی است که جریان اصلاح طلبی و مبارزین قبل و بعد از انقلاب را به سوگ نشانده است.

▪ شخصیت والامقامی که در طول عمر شریف خود و حضور در عرصه‌های مختلف مدیریتی، خدمات شایانی از خود بر جای نهاده است. بزرگمردی که بدون توجه به جیفه دنیوی و علیرغم داشتن موقعیت‌های مهم از جمله استانداری چندین استان کشور،..پاک و ساده، سالم وزلال، زندگی کرد و تا آخرین توان و امکان از خدمت به مردم دریغ نورزید. آنچه بر همگان روشن است و شهادت داده می‌شود این انسان فرهیخته و دلسوز، همواره در جهت رضای خدا و مصالح مردم تا آخرین لحظه عمر طی طریق نمود.

▪ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان این ضایعه اسفناک را به عموم مردم استان‌های کرمانشاه، چهار محال بختیاری، قزوین و اصفهان خصوصاً جریان اصلاح طلبی و همه خیرخواهان ملک و ملت وخانواده محترم ایشان تسلیت می‌گوید. رجاء واثق داریم که قاطبه اصلاح طلبان و دوستداران ایشان با صبر، پشتکار و اتحاد وهمدلی، آرزوی ایشان را که ایرانی آزاد، آباد وسر افزار می‌باشد را محقق خواهند نمود.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان
۴۰۰/۱/۱۶

کد خبر 485065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.