مراجعه روزانه ۱۵۰ نفر به مراکز منتخب گلپایگان برای تست کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان تصریح کرد: در ماه فروردین ۱۲۳ نفر در بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان بستری شدند که تست ۸۰ نفر آن‌ها مثبت و مابقی مشکوک به کرونا هستند و تعداد ۸ نفر نیز در این مدت فوت شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در شهرستان گلپایگان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۰ هزار و ۹۴ نفر در بخش کرونا در بیمارستان امام حسین(ع) بستری شده‌اند و حدود ۱۰ هزار نفر به صورت سرپایی مراجعه داشتند.

وی افزود: در شهرستان گلپایگان از ۲۵ اسفند سال ۹۹ پیک چهارم کرونا شیوع پیدا کرده است که در این مدت کارکنان کادر درمانی روزهای سختی را تجربه کردند به طوری که در روز گذشته (۱۵ فروردین) ۱۸ نفر در بخش کرونا در بیمارستان امام حسین(ع) بستری شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان تصریح کرد: در فروردین ۱۴۰۰ تعداد ۱۲۳ نفر در بخش کرونا بیمارستان امام حسین(ع) بستری شدند که تست ۸۰ نفر آن‌ها مثبت و مابقی مشکوک به کرونا هستند و تعداد ۸ نفر نیز در این مدت فوت شدند، در فروردین ماه به صورت میانگین روزانه ۸ نفر بستری می‌شوند که نسبت به جمعیت شهرستان گلپایگان این تعداد زیاد است.

رستمی افزود: در فروردین ۱۴۰۰ روزانه ۱۵۰ نفر به مراکز منتخب برای تست نمونه‌گیری کرونا مراجعه کردند و کادر درمانی در این مراکز با حجم بالای جمعیت مواجه هستند.

وی تأکید کرد: تاکنون موفق به دریافت واکسن کرونا برای شهرستان گلپایگان نشدیم. از شهروندان گلپایگانی خواستاریم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساسیت بیشتری نشان دهند تا شهرستان از شرایط رنگ‌بندی قرمز کرونایی خارج شود که نه اصناف با اعمال محدودیت‌ها مواجه شوند و نه کادر درمانی شهرستان با سختی کار مواجه باشند.

کد خبر 485029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.