روشن: مرحوم نکوئی تا آخرین لحظات زندگی به یاد مردم بود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان گفت: مرحوم نکویی هرگاه مشکلی میان اصلاح‌طلبان اصفهان یا سایر مردم پیش می‌آمد سعی در رفع آن داشت و تا آخرین لحظات زندگی به یاد مردم بود.

فریده روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به درگذشت سیدعلی نکویی، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان اظهار کرد: مرحوم نکویی مردی بزرگ، بااخلاق، نیکومرام بود و صبوری و متانت در گفتار، کردار و رفتار ایشان نمایان بود. هر صفت نیکی درباره ایشان گفته شود بجاست زیرا یک انسان وارسته و برای همه افراد جامعه بسان معلم بود و مردم نیز او را دوست داشتند.

وی افزود: امروز اصفهان یکی از بزرگمردان خود را از دست داد؛ هرگاه مشکلی میان اصلاح‌طلبان اصفهان یا سایر مردم پیش می‌آمد سعی در رفع آن داشت و تا آخرین لحظات زندگی به یاد مردم بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان گفت: نیکویی اخلاق ایشان به حدی بود که دوست و دشمن از آن به نیکی یاد می‌کردند. در پاکدستی ایشان هیچ شکی نیست و آن مرحوم به حدی پاکدست و فروتن بود که باید الگو و نمونه برای تمام مدیران باشد. اگر بنا داشته باشیم مانند ایشان رفتار کنیم، درایت و همت زیادی نیاز است.

وی اضافه کرد: آن مرحوم به صفات نیک اخلاقی متصف بود و به همین دلیل است که در هر استانی که ایشان فعالیت می‌کرد اگر نامی از آقای نکویی برده شود، آن نام را به «نکویی» یاد می‌کنند؛ یقیناً همه باید از چنین اسوه اخلاقی درس بگیریم و منش ایشان را الگوی خود قرار دهیم.

کد خبر 485019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.