کشف ۱۵۳ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

جانشین انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۵۳ دستگاه وسیله مسروقه و بازگرداندن آنها به مال باختگان در نوروز ۱۴۰۰ توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نوروزی با هدف پیشگیری از سرقت که در مناطق جرم خیز با گشت‌های محسوس و غیرمحسوس توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان صورت گرفت ۱۱۲ دستگاه خودروی سواری و ۴۱ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شدند.

وی با بیان اینکه با اجرای اینگونه طرح‌ها سارقان در سال ۱۴۰۰ در امان نخواهند بود، افزود: اجرای طرح نوروزی در راستای افزایش ضریب امنیت محله‌های اصفهان تأثیر بسزایی در کاهش جرایم داشت و سیر نزولی جرایم را هم رقم زد.

جانشین انتظامی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه نقش مهمی ایفا می‌کند پارک وسایل نقلیه در نقاط خلوت و در حاشیه‌های بدون تردد است و از شهروندان می‌خواهیم که به توصیه‌های پلیسی و هشدارهای انتظامی توجه کرده و خودروهای خود را به سیستم‌های بازدارنده از سرقت مجهز کنند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به اینکه تمام وسایل نقلیه مکشوفه فاقد سیستم ایمنی مناسب بودند، تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های پلیسی یکی از موارد پیش برد عملی ساختن نقشه‌ی خود را نبودن وسایل بازدارنده خواندند.

کد خبر 485018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مجید ساعدی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    با عرض سلام و خسته نباشید پیکان وانتم را با شماره پلاک ایران ۱۳ ۳۸۳ ی۸۴ هشتم عید سال ۱۴۰۰ از درب منزل دزدیدند اعلام سرقت هم کردم خواهشم اگه یافتید تماس بگیرید
  • مجید ساعدی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    0 0
    سلام و خسته نباشید هشتم عید پیکان وانتم به شماره پلاک ایران (۱۳) ۳۸۳ی۸۴ و شماره موتور ۱۱۲۸۵۰۳۹۷۲۰ و شماره شاسی ۲۲۱۰۵۳۱۱ هشتم عید از درب منزل سرقت شده الان ۴۵روز گذشته هنوز خبری نشده خدا ازشون نگذرد که با دزدی پیش میرند ودنبال یه شغل آبرومند نمیرند خواهشن اگه وانت با این مشخصات دیدید با کلانتری ۱۲ خ زینبیه تماس بگیرید