۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
لیورپول و صلاح در فکر انتقام

رقابت قبلی رئال مادرید و لیورپول در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حواشی و اتفاقات زیادی به دنبال داشت که لیورپولی‌ها هنوز آن را فراموش نکرده اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مصدومیتی که در رقابت نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای محمد صلاح پیش آمد، داستان تازه‌ای نیست. اتفاقی که چند سال پیش رخ داد اما هنوز هم هواداران لیورپول را آزار می‌دهد و بدون شک باعث می‌شود تا به دنبال انتقام‌گیری از رئال و راموس باشند.

لیورپول باید در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا طی روزهای آتی به مصاف رئال مادرید برود و این دیدار برای بسیاری از هواداران قرمزپوشان آنفیلد حساسیت بالایی دارد چرا که امیدوارند بتوانند انتقام بازی پرحاشیه فینالی که چند سال پیش بین این دو تیم برگزار شد را بگیرند.

در آن بازی اتفاقات متفاوتی رخ داد و یکی از اصلی‌ترین دلایل شکست لیورپول به زعم هواداران این تیم، خطای سرخیو راموس روی محمد صلاح بود که باعث شد این بازیکن از ناحیه کتف دچار مصدومیت شود و با درد بسیار از زمین بازی خارج شود.

پس از اتفاقات همان مسابقه بود که بسیاری از هواداران در فضای مجازی آشوب‌های زیادی در این رابطه بر پا کردند و حتی پس از مسابقه نیز یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول، حرکت سرخیو راموس را وحشیانه و غیرفوتبالی خواند. همه این مسائل باعث شد تا لیورپولی‌ها کینه بزرگی به دل بگیرند.

اگرچه هواداران هنوز هم درگیر مصدومیت صلاح در آن بازی هستند، اما خود این بازیکن در مصاحبه‌اش گفته بود: اینطور نیست که من دائماً به آن اتفاقات فکر کنم و مسئله این است که به هر حال آن روزها طی شده است. در حال حاضر به تیم فکر می‌کنم و اصلاً اتفاقی که بین من و راموس رخ داد مسئله مهمی نیست. تمرکز من روی تیم است و انگیزه زیادی دارم تا بتوانیم این بار موفق ظاهر شویم و از سد حریف خود عبور کنیم.

به هر حال، راموس منتظر صلاح ایستاده است و مهاجم مصری لیورپول هم حداقل به دنبال گرفتن انتقام آن بازی در زمین فوتبال و با پیروزی است. این که در آینده چه اتفاقی رخ دهد مشخص نیست اما بدون شک جدال صلاح و راموس می‌تواند یک رقابت نفس گیر و جذاب را رقم بزند.

کد خبر 485010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.