شورا اطلاعی از وضعیت باشگاه شهرداری آستارا ندارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر مرزی آستارا گفت: مشکلات مالی باشگاه شهرداری فقط از طریق جذب اسپانسر حل می شود.

سروش وظیفه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان بازرسی استان گیلان در سال ۹۷ با ارسال نامه‌ای به شهرداری و شورای اسلامی شهر آستارا اجازه تیم داری نداد اما این دو نهاد در این سال‌ها برای موفقیت تیم شهرداری از هیچ کمک و تلاشی دریغ نکرده‌اند.

وی افزود: طبق دستورالعمل سازمان بازرسی، شهرداری و شورای شهر در صورتی می‌توانند در لیگ یک تیم داری کنند که منابع مالی و هزینه‌های آن خارج از بودجه این نهاد تأمین شود.

سخنگوی شورای شهر آستارا خاطرنشان کرد: براساس مصوبه حدود یک سال پیش شورا، تیم فوتبال شهرداری می‌تواند از طریق جذب اسپانسر مدیریت شود. اعضای هیئت مدیره فعلی باشگاه که اسپانسر آن هستند آمدند که هزینه‌های تیم را تأمین کنند اما دچار مشکلات مالی شدند.

وظیفه تصریح کرد: هیئت مدیره باشگاه شهرداری، علیرغم دعوت کمیسیون فرهنگی شورای شهر، در یک سال گذشته نشستی با اعضای شورا نداشته و هیچ‌گونه توضیحاتی در خصوص ترازنامه کاری و عملکرد باشگاه به شورا ارائه نکرده است.

وی ادامه داد: طی این مدت شورای شهر در خصوص هزینه‌ها، قیمت خرید بازیکنان و قرارداد سرمربی و سایر اعضای کادر فنی هیچ‌گونه نظارتی بر عملکرد باشگاه نداشته است.

سخنگوی شورای شهر آستارا افزود: شورای شهر از زمان آمدن سرمربی، مفاد قرارداد و دلیل رفتن او، هیچ‌گونه اطلاعی نداشته و همه این اقدامات توسط اعضای هیئت مدیره انجام شده و مسئولیت آن هم بر عهده خود آنها بوده است.

وی تصریح کرد: باتوجه به این که در حال نزدیک شدن به زمان انتخابات شورای شهر هستیم برخی از افراد از این جریان به نفع خود بهره برداری سیاسی کرده و با موج سواری روی آن، اعضای فعلی شورا را به عنوان مقصر قلمداد می‌کنند.

وظیفه تاکید کرد: برای حل مشکلات مالی باشگاه شهرداری آستارا، هیچ امیدی به کمک مسئولان نیست و تنها راه نجات آن از مشکلات مالی، جذب اسپانسر، کمک و یاری تجار و بازاریان شهرستان است.

به گزارش ایمنا، کادر فنی تیم فوتبال شهرداری آستارا قرار بود دور جدید تمرینات این تیم را از چهارم فروردین ماه در آستارا برگزار کنند، اما بازیکنان شهرداری به دلیل پرداخت نشدن مطالبات و حقوق معوقه خود و ابراز نارضایتی از وضعیت مالی باشگاه در تمرینات حاضر نشدند و در نهایت روز گذشته پایان رأفت سرمربی و چهارتن از بازیکنان کلیدی شهرداری با فسخ قرارداد خود از این تیم جدا شدند.

کد خبر 484952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.