۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
پروژه‌های منطقه ۷ در سالی که گذشت

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: شهرداری منطقه هفت در سال ۱۳۹۹ یک سال تکرار نشدنی در قسمت عمرانی تجربه کرد که فقط در دو ماه منتهی به بهار ۱۴۰۰ حدود ۲۰ میلیارد تومان پروژه آغاز کرد.

علی اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری منطقه هفت در سال ۱۳۹۹ یک سال تکرار نشدنی در قسمت عمرانی تجربه کرد که فقط در دو ماه منتهی به بهار ۱۴۰۰ حدود ۲۰ میلیارد تومان پروژه آغاز کرد.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های شهردار در شمال منطقه ساماندهی گذرهای مجموعه بهاران بود که حدود ۳۰ گذر در این مجموعه داشتیم که عرض‌های بسیار زیادی بالغ بر ۲۰ تا ۲۴ متر داشت که هرکدام به سهم خود یک خیابان است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه توانستیم از اوایل بهمن ماه کار را آغاز کنیم با توجه به شرایط جوی و شرایط سخت منطقه از نظر بودجه‌ای توانستیم حدود ۲۱ هزار مترمربع از این گذرها را آماده آسفالت کنیم و تا پایان سال تحویل شهروندان شد.

وی افزود: برای آماده کردن این ۲۱ هزار متر، قراردادی به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال با سازمان عمران شهرداری اصفهان منعقد شد، حدود ۱۵ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی، حدود ۲۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی و حدود هشت هزار مترمربع پیاده روسازی انجام شده است البته عملیات پیاده رو سازی در سال جاری به اتمام می‌رسد. ولی گذرها آسفالت و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

شاطوری ادامه داد: دفع آب‌های سطحی در این پروژه انجام شده تا یک قطره آب روی آسفالت ریخته نشود.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر پروژه‌هایی که در سال ۹۹ در منطقه هفت شروع شد احداث خیابان شهید بهشتی در شمال منطقه حد فاصل خیابان بعثت و خیابان کوثر است، طول خیابان حدود یک هزار و ۱۰۰ متر و خط بدنه ۲۴ و ۳۶ متری پیش بینی شده، برای این طرح حدود سه میلیارد تومان تعیین شده است.

کد خبر 484934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.