گجت‌های شگفت‌انگیز سال ۲۰۲۱ را بشناسید

گجت‌های شگفت‌انگیز سال ۲۰۲۱ شامل بلندگوی قابل حمل Sonos Roam، حلقه هوشمند ورزشی ArcX، تلویزیون هوشمند سامسونگ The Frame، مکعب بازی هوشمند WOWCube، عینک صوتی هوشمند Revel Tune، گجت پوشیدنی Neurosity Crown و گجت Clip می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هر سال شرکت‌های تکنولوژی مختلف، محصولات جالب و شگفت‌انگیزی را وارد بازار می‌کنند که نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها دارد. در بازه محصولات فناوری، تولیدات فراوانی جای می‌گیرد که شامل کنسول‌های بازی، تلویزیون، قطعات رایانه، لوازم جانبی تلفن‌های هوشمند و سیستم‌های خانه هوشمند می‌شود. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از گجت‌های شگفت‌انگیز سال ۲۰۲۱ می‌پردازیم:

بلندگوی قابل حمل Sonos Roam

Sonos Roam یک بلندگوی قابل حمل است که وزن آن کمتر از نیم کیلوگرم بوده و دارای ابعاد ۲.۳۶ * ۲.۴۴ * ۶.۶۱ اینچ است. این مدل بلندگو از قابلیت اتصال وای فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند و با دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا نیز سازگاری دارد. محصول ذکر شده در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است بنابراین می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در حمام و در عمق یک متر زیر آب دوام بیاورد.

گجت‌های شگفت‌انگیز سال ۲۰۲۱ را بشناسید

حلقه هوشمند ورزشی ArcX

حلقه هوشمند ورزشی ArcX، یک گجت ویژه برای افرادی است که به شکل حرفه‌ای ورزش می‌کنند. کاربران می‌توانند از این محصول هنگام دویدن یا دوچرخه سواری نیز استفاده کنند. در حقیقت حلقه پوشیدنی ArcX، یک ریموت هوشمند برای کنترل گوشی یا دستگاه‌های بلوتوثی است بنابراین کاربران با استفاده از این محصول می‌توانند به تماس‌ها پاسخ دهند، پیام اضطراری ارسال کنند یا عکس بگیرند. شرکت سازنده ادعا می‌کند که با یک بار شارژ این محصول می‌توان تا پنج روز از آن استفاده کرد. این گجت در حالت استندبای نیز تا ۲۰ روز دوام می‌آورد.

تلویزیون هوشمند The Frame سامسونگ

تلویزیون هوشمند The Frame سامسونگ همانطور که از نامش مشخص است یک هدف دوگانه دارد به طوری که هم به عنوان تلویزیون و هم قاب عکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل تلویزیون در اندازه‌های مختلف ارائه می‌شود و کیفیت و ظرافت آن نسبت به مدل‌های پیشین به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کرده است. علاوه بر این تلویزیون هوشمند The Frame، دارای طراحی باریک‌تری بوده و ضخامت آن فقط ۲۴.۹ میلی متر است. فضای ذخیره‌سازی در این محصول به ۶ گیگابایت ارتقا پیدا کرده است بنابراین کاربران می‌توانند عکس‌های زیادی در آن ذخیره کنند.

گجت‌های شگفت‌انگیز سال ۲۰۲۱ را بشناسید

مکعب بازی هوشمند WOWCube

با وجود این که مکعب هوشمند WOWCube ظاهر ساده‌ای دارد، اما قادر است ساعت‌ها افراد را سرگرم کند. این محصول از ۲۴ صفحه نمایش با وضوح بالا بهره می‌برد و همزمان برای بازی و یادگیری افراد بسیار مناسب است. این مکعب هوشمند را می‌توان به گوگل پلی متصل کرده و بازی‌های جدیدتری را دریافت کرد. WOWCube می‌تواند برای اپلیکیشن‌های غیر بازی مانند نمایش اطلاعات مربوط به زمان، ساعت، تاریخ و آب و هوا نیز به خوبی استفاده شود. ابعاد این محصول از هر طرف ۷۰ *۷۰ میلی متر است و وزن آن به ۳۳۵ گرم می‌رسد. شرکت تولید کننده ادعا می‌کند که با هر بار شارژ کامل باتری لیتیوم یون ۴۳۲۰ میلی آمپر ساعتی این محصول، می‌توان به مدت هشت ساعت از آن استفاده کرد.

عینک صوتی هوشمند Revel Tune

افراد با استفاده از عینک صوتی هوشمند Revel Tune می‌توانند بدون نیاز به بلندگو و درگیر کردن فضای گوش‌ها، با صدای بلند به موسیقی گوش دهند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت پاسخگویی آن به تماس‌ها بدون نیاز به لمس کردن گوشی همراه و قابلیت اتصال به دستیارهای صوتی اشاره کرد. کاربران می‌توانند از طریق حرکات بدن، موسیقی را قطع و پخش کنند یا به تماس‌های دریافتی پاسخ دهند. وزن این عینک هوشمند بسیار کم بوده و برای استفاده روزانه مناسب است.

گجت‌های شگفت‌انگیز سال ۲۰۲۱ را بشناسید

گجت پوشیدنی Neurosity Crown

گجت پوشیدنی Neurosity Crown به افزایش و حفظ تمرکز کاربران کمک شایانی می‌کند. عوامل محیطی زیادی مانند صحبت همکاران، اعلان‌های تلفن همراه و صحبت‌های اعضای خانواده در خانه یا محل کار، تمرکز افراد را برهم می‌زند، اما گجت هوشمند ذکر شده قادر است با ضبط داده‌های امواج مغزی، پردازش اطلاعات و شخصی‌سازی کردن آن‌ها، تمرکز افراد را افزایش دهد و در آن حالت نگه دارد.

گجت CLIP

گجت CLIP که قادر است دوچرخه معمولی را به یک دوچرخه الکتریکی تبدیل کند، متشکل از یک دستگاه محرک برای چرخ جلو و یک ریموت بی‌سیم است. در مرکز این دستگاه یک ماژول آلومینیومی وجود دارد که به دوشاخه یک دوچرخه جاده یا هیبریدی متصل می‌شود. دوچرخه‌سواران می‌توانند این دستگاه را به وسیله یک ریموت نصب شده روی فرمان که با بلوتوث کار می‌کند فعال کنند. شرکت سازنده ادعا می‌کند که یک بار شارژ این محصول برای طی کردن مسافت ۱۶ تا ۲۴ کیلومتری کافی است.

کد خبر 484865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.