۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
پلن بیِ بارسلونا لو رفت

از بیرون درهای بسته شده کاتالونیا هم می توان فهمید که بارسا برای ماندن مسی و برای برگشت به شکوه فقط به یک نقشه اکتفا نمی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، به خدمت گرفتن یک بازیکن کلاس جهانی در پست مهاجم نوک بدون شک یکی از اصلی‌ترین اهداف بارسلونا برای بازه نقل و انتقالاتی پیش رو است و عده‌ای حتی صحبت از سماجت مسی روی این مسئله کرده‌اند.

پس از خروج لوئیس سوارز از جمع بارسلونا، این تیم دچار بحران جزئی در گلزنی شد اگرچه بازیکنان متعددی در ترکیب آبی و اناری‌ها حضور دارند که می‌توانند در لحظات مورد نیاز برای تیمشان گلزنی کنند ولی وجود یک مهاجم شش دانگ می‌تواند هم خیال هواداران را راحت تر کند و هم مسیر بارسا برای پیروزی در بازی‌ها هموارتر شود.

پس از شایعات فراوان و اخبار ضد و نقیضی که در سراسر رسانه‌های ورزشی دنیا مخابره شد، قطعاً همه ارلینگ هالند را گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت خط حمله خود می‌دانند. این بازیکن نروژی گزینه اصلی لاپورتا است اما به خاطر رقم بالای قرارداد و دستمزد ممکن است این معامله به سرانجامی نرسد.

در همین حال با خروج سرخیو آگوئرو در پایان فصل از تیم منچسترسیتی زمزمه‌هایی از پیوستن این بازیکن به جمع کاتالان‌ها شنیده می‌شود. ممفیس دپای نیز دیگر بازیکنی است که مدت‌هاست به بارسلونا لینک شده و عزیمتش از لیون به بارسلون می‌تواند قابل تصور باشد.

در حال حاضر رسانه‌ها از برنامه‌ای به عنوان پلنِ بی بارسلونا یاد کرده‌اند احتمالاً سران بارسا قصد دارند تا در صورت موفق نشدن در جذب ارلینگ هالند یا آگوئرو را به صورت رایگان به بارسلون انتقال دهند یا بالاخره ممفیس دپای را به ترکیب تیمشان اضافه کنند. البته اینها در حال حاضر تنها فرضیه‌های مطرح شده در رسانه هاست و تنها زمان می‌تواند نشان دهد که در پایان چه اتفاقی خواهد افتاد.

کد خبر 484784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.