سخنگوی شورای شهر تهران: مصوبات بر زمین مانده شورا اجرا شود

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: بخش قابل توجهی از مصوبات یا در زمان مقرر عمل نشد یا کنار گذاشته شد و یا به شکل دیگری دنبال شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اعطا در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران در تذکری به مصوبات اجرایی نشده شورای شهر تهران اشاره و اظهار کرد: شورای پنجم با یک رویکرد مشخص و منسجم و یکپارچه سر کار آمد و اعضای شورا با مجموعه اظهارنظرها که شامل نطق و ذکر رویکرد شورا را تبیین کردند اما نمایش عینی رویکردها در مصوبات شورا متبلور می‌شود.

وی با بیان این که بخش قابل توجهی از مصوبات شورا عمل نشده است، گفت: بخش قابل توجهی از مصوبات یا در زمان مقرر عمل نشد یا کنار گذاشته شد و یا به شکل دیگری دنبال شده است.

اعطا با بیان این که مصوبات انجام نشده شورا را احصا کردیم، گفت: خواهش می‌کنم تدبیری اندیشیده شود که مصوبات روی زمین مانده شورا در ماه‌های باقی مانده دوره شورا اجرا شود.

وی در رابطه با تهران ۱۴۰۰ تذکر داد و گفت: شورای شهر به پیشنهاد خانم خداکرمی طرحی را تصویب کرد و شهرداری را ملزم به ارائه لایحه در این خصوص کرد و درباره بررسی این لایحه در جلسات هم اندیشی وقت زیادی گذاشته شد و بر این اساس بنا بود در نوروز برنامه‌های مشخصی در قالب لایحه تهران ۱۴۰۰ اجرا شود و در باقیمانده ماه‌های فصل بهار و تابستان نیز برنامه‌های مشخص اجرا شود اما عملاً چیزی دیده نشد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان این که بخشی ناشی از شروع کرونا هست اما در نهایت برنامه‌ای که یک رویداد است و معنایش این است که در یک مقطع مشخصی شاهد مجموعه وقایع باشیم، گفت: عملاً هیچ اطلاعی درباره این رویداد در دست نیست و چیزی دیده نشد.

وی خطاب به هیئت رئیسه شورای شهر خواست در این خصوص از شهردار توضیح خواسته شود؛ چرا که وقتی برای موضوعی دو یا سه سال صحبت می‌شوند و بعد از آن مقطع زمانی اتفاقی نمی‌افتد، صورت خوشی ندارد.

کد خبر 484752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.