رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل‌ها در راه‌آهن در ایام نوروز

مدیرعامل شرکت راه‌آهن از رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی در شبکه حمل‌ونقل ریلی کشور طی ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد که به‌زودی گزارش نهایی راه‌آهن در خصوص این ایام منتشر خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه طی ایام نوروز، هیچ‌گونه مشکل خاصی در راه‌آهن رخ نداده است، اظهار کرد: به‌زودی گزارش نهایی راه‌آهن در خصوص ایام تعطیلات نوروزی منتشر و به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی با اشاره به کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران در ایام نوروز، اظهار کرد: ملاک تمامی ارزیابی‌های ما رضایت مردم است و به همین دلیل یک نظرسنجی انجام گرفت که به‌زودی نتایج آن جمع‌بندی خواهد شد.

مدیرعامل راه‌آهن گفت: در ایام نوروز پروتکل‌های بهداشتی به‌طور ۱۰۰ درصد و کامل از سوی راه‌آهن انجام و در مبادی جنوبی کشور از جمله اهواز و خرمشهر، تست رپید به‌طور روزانه گرفته شد.

رسولی با اشاره به سخنان قائم‌مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از صداوسیمای کشور پخش شد، تصریح کرد: به گفته دکتر حریرچی، راه‌آهن به‌طور کامل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده است.

وی اظهار کرد: آقای حریرچی، از رعایت پروتکل‌ها در جاده‌ها راضی نبودند، رعایت پروتکل‌ها را در حمل‌ونقل هوایی قابل قبول دانستند؛ اما تأکید کردند که راه‌آهن، پروتکل‌های بهداشتی را به‌طور کامل رعایت کرده است.

کد خبر 484736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.