وضعیت متقاضیان جذب هیئت علمی بررسی می‌شود

بررسی وضعیت متقاضیان جذب هیئت علمی در هیات مرکزی جذب، از امروز ۱۵ فروردین آغاز می شود و تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، در راستای اجرای مصوبه هیات عالی جذب، جزییات بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به سال گذشته اعلام شد.

بر این اساس دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا دهه دوم مهر ماه سال جاری فرصت داشتند نیاز خود برای جذب هیات علمی را اعلام کنند. مرکز نظارت جذب هیات علمی نیز تا ۳۰ مهر ماه فرصت داشت اعلام نیاز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و ظرفیت‌های جذب هیات علمی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

همچنین تطبیق نیاز برای جذب هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با تاییدیه مرکز نظارت جذب از تاریخ ۳ تا ۹ آبان ماه ۹۹ صورت گرفت و در نهایت فراخوان جذب هیات علمی آبان ماه اعلام شد و متقاضیان با تمدید مهلت دو هفته‌ای تا پایان آذرماه فرصت داشتند در این فراخوان ثبت نام کنند.

بررسی‌های اولیه پرونده متقاضیان جذب هیات علمی و ارسال نتایج این بررسی‌ها به کمیته‌های ارزیابی و فرایند بررسی پرونده‌ها اواخر اسفند ماه سال گذشته به پایان رسید. بررسی وضعیت متقاضیان جذب هیات علمی در هیات مرکزی جذب از امروز ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا ۳۰ اردیبهشت ماه جاری ادامه می‌یابد.

در نهایت نتیجه نهایی بررسی‌های تا اول تیر ماه جاری به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام خواهد شد. متقاضیان فراخوان فوق در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی از سوی کارشناسان مرکز جذب، می‌توانند پس از ورود به سامانه جامع جذب و از طریق مرکز پیام پرسش خود را مطرح و پاسخ آن را ظرف مدت یک روز کاری، دریافت کنند.

هر داوطلب به محض ثبت نام از حقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شرایط سالم و عادلانه شرکت او در رقابت فراهم شود و از هرگونه تضییع حق و تعیین و یا محدود کردن دایره انتخاب شوندگان، قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت‌ها خودداری کند.

کد خبر 484682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.