عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ فروردین ماه

در این بسته خبری از پلمب شهربازی آبادان تا احداث بزرگترین بوستان شهری بروجرد و درجه‌بندی بیش از ۱۲ هزار دهیاری در سال ۹۹ را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

مراجعه ۸۷۱ تاکسیران به مرکز معاینه فنی شهید رجایی

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از مراجعه ۸۷۱ تاکسیران به مرکز معاینه فنی شهید رجایی برای دریافت گواهی معاینه فنی، در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

تشکیل واحد طراحی و معماری معاونت شهرسازی شهرداری ساری

سید حمزه حسینی سیدی، معاون شهرسازی، معماری و امور مناطق شهرداری ساری گفت: تشکیل واحد طراحی و معماری از برنامه‌های معاونت شهرسازی در سال ۱۴۰۰ است.

انجام ۹۱۴ عملیات توسط آتش‌نشانان در سبزوار

مهدی احمدی راد، رئیس سازمان آتش نشانی سبزوار گفت: طی یک سال گذشته آتش‌نشانان سبزوار به ۹۱۴ مأموریت در نقاط مختلف شهر، روستاهای مجاور و جاده‌های منتهی به سبزوار اعزام شدند.

واکسیناسیون ۶۹ پاکبان آستارا

جواد معیتی، شهردار بندر آستارا گفت: در مرحله اول ۶۹ نفر از پاکبانان شهرداری در مقابله ویروس کرونا واکسینه شدند.

درجه‌بندی بیش از ۱۲ هزار دهیاری در سال ۹۹

علی قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در سال ۱۳۹۹، طی برگزاری ۲۱ جلسه کمیسیون ملی تعیین درجه دهیاری‌ها درجه ۱۲ هزار و ۱۳۵ دهیاری تعیین شد.

شهربازی آبادان پلمب شد

محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان گفت: شهرداری آبادان در طول چند روز گذشته و پس از بالا رفتن میزان ابتلاء به کرونا در جنوب غرب استان و به ویژه شهر آبادان، با دقت و وسواس پیگیر اجرای مصوبات ستاد کرونا شهرستان، تعطیلی بوستان‌ها، پارک‌ها و بستن مسیرهای دسترسی به آنها بوده و تمهیدات ویژه و اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

پیشرفت ۵۰ درصدی دو بلوار جدید در نجف‌آباد

محمد مغزی نجف‌آبادی، شهردار نجف‌آباد گفت: روند احداث ۲ بلوار مهم شمالی جنوبی در نجف‌آباد که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی مرکز شهر و توسعه مناطق مختلف خواهند داشت، نزدیک به پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

واکسیناسیون پاکبان‌های سیرجان علیه کرونا

واکسیناسیون پاکبان‌های شهرستان سیرجان علیه کووید ۱۹ با تزریق واکسن به ۱۰۰ پاکبان شهر سیرجان آغاز شد.

آغاز احداث بزرگترین بوستان شهری بروجرد

رحیم جافری، شهردار بروجرد گفت: عملیات احداث بزرگترین بوستان و شهربازی شهری بروجرد در مساحت ۷۰ هزار متر مربع آغاز شد.

کاهش عملیات امداد و نجات آتش‌نشانی مهاباد

رحمان احمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ۴۷۵ مورد عملیات امداد و نجات طی سال گذشته در این شهرستان انجام شد که نسبت به سال قبل از آن ۳۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

کد خبر 484559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.