ساختمان کنگره به دلیل تهدید امنیتی مسدود شد

منابع خبری از حمله یک خودرو به حصارهای امنیتی اطراف کنگره خبر دادند که در پی این حادثه دو افسر پلیس به شدت مجروح شده و به سوی راننده خودرو نیز تیراندازی شد.

به گزارش ایمنا، منابع خبری از بسته شدن ساختمان کنگره آمریکا به دلیل وجود تهدید امنیتی خبر دادند.

همچنین خبرگزاری رویترز خبر داد که در پی تیراندازی در برابر کنگره، چند نفر مجروح شده‌اند.

رسانه‌های آمریکایی نیز گفته‌اند که در پی اقدام یک خودرو برای عبور از حصارهای امنیتی اطراف کنگره، به سوی این خودرو تیراندازی شده است.

رسانه‌ها خبر می‌دهند که در این حادثه امنیتی دست کم به سوی ۳ نفر در خارج از ساختمان کنگره و پس از اصابت خودرو به حصارها، تیراندازی شده است. همچنین دو پلیس نیز به دلیل برخورد این خودرو با آنها مجروح شده‌اند.

تصاویر منتشر شده از اطراف کنگره، حاکی از حضور گسترده پلیس در اطراف آن است و به تمامی کسانی که در داخل کنگره قرار دارند گفته شده که در داخل بمانند و از پنجره‌ها فاصله بگیرند.

پلیس کنگره در صفحه توییتری خود نوشت که این خودرو در بخش شمالی کنگره به سوی حصارها رانندگی کرده که طی آن دو افسر پلیس مجروح شده‌اند و فرد مظنون نیز دستگیر شده است.

پلیس کنگره در این پیام اشاره‌ای به تیراندازی نکرده اما نوشته است که هر سه نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

خبرنگار سی‌ان‌ان گزارش داد که شاهد حضور آمبولانس‌ها و یک بالگرد در بیرون از ساختمان کنگره بوده و دیده که دست کم یک نفر با برانکارد منتقل شده است.

یک خبرنگار آمریکایی گفت که دو پلیس مجروح در این حادثه در شرایط بحرانی قرار داده و راننده خودرویی که به سوی این پلیس‌ها حمله کرده نیز هدف تیراندازی قرار گرفته است.

رسانه‌ها اعلام کردند که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در پی وقوع این حادثه، با تیم امنیت ملی نشستی برگزار خواهد کرد.

منابع خبری آمریکایی گفته‌اند که به نظر می‌رسد حادثه حمله به حصارهای کنگره و زیر گرفتن دو افسر پلیس متعمدانه بوده است.

فاکس‌نیوز نیز خبر داد که فرد حمله کننده پس از زیر گرفتن افسران پلیس با در دست داشتن چاقو از خودرو خارج شد و پس از آن به سوی این فرد تیراندازی شده است.

منبع: فارس

کد خبر 484390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.