تداوم استقرار جوی ناپایدار در آسمان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی ناپایدار تا روز شنبه در سطح استان اصفهان مستقر است و در این مدت آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید را خواهیم داشت.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی ناپایدار تا روز شنبه در استان اصفهان، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود، ناپایداری‌ها به شکل افزایش ابر و افزایش سرعت باد و بارش‌های پراکنده و رگباری بهاری به ویژه در نیمه غربی استان خواهد بود.

وی با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اصفهان، تصریح کرد: در روز طبیعت در اکثر مناطق شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و از بعدازظهر وزش باد شدید همراه با گرد و خاک هستیم، شنبه در اکثر مناطق تند باد لحظه‌ای را داریم که در مناطق شرق، شمال، مرکز و جنوب استان همراه با طوفان گرد و خاک است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۱ تا ۲ درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: زرین‌شهر با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و چادگان و میمه با دمای ۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 484163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.