بودجه پیشنهادی ما برای بخش ورزش تایید نمی‌شود

معاون فنی باشگاه ذوب آهن گفت: می‌دانیم اگر بخواهیم برای قهرمانی تیمی خوب ببندیم هزینه میلیاردی می‌خواهد، اما نداریم که کار را برای ما سخت می‌کند و از طرفی دیگر نمی‌توانیم رشته‌ای را حذف کنیم زیرا به ما انتقاد می‌شود چرا ذوب‌آهن با این پیشینه‌ای که در ورزش دارد رشته‌ای را حذف می‌کند.

محسن کرباسچی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: با توجه به سیاست گذاری هیئت مدیره و نشست مدیران باشگاه مشخص می‌شود که در چه رشته‌های ورزشی ذوب آهن تیم‌داری کند که بعد از آن کارهای بودجه بندی و فنی آن را انجام می‌دهیم.

وی با بیان این که پست معاونت فنی در باشگاه ذوب آهن جدید نیست، تصریح کرد: در چارت تشکیلاتی باشگاه پست معاونت فنی به صورت کتبی ابلاغ نشده بود ولی کارهای آن انجام می‌شد و در حوزه قهرمانی آن هم من فعال بودم که به کمک برخی از دوستان و با حضور مجتبی فریدونی قرار شد در این پست یک نفر قرار بگیرد، امیدوارم بتوانم کمک کنم.

معاون فنی باشگاه ذوب آهن در خصوص عملکرد تیم هندبال آقایان این باشگاه، خاطر نشان کرد: تیم در شرایط سختی بسته شد، بازیکنان خوب ما توسط باشگاه‌های دیگر با مبلغی بهتر جذب شدند و کیوان صادقی تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم کرد. مسابقات به صورت گروهی برگزار شد که قرار بود از دو گروه سه تیم بالا بیایند و ما خیلی از این بابت خوشحال بودیم که جزء آن سه تیم هستیم، اما اتفاقی در فدراسیون هندبال رخ داد که گفتند از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند و همه چیز بهم ریخت که این موضوع هم شرایط ذوب آهن را سخت‌تر کرد.

کرباسچی ادامه داد: شرایط سختی داشتیم تیم دو هفته در یک شهر بود و مسابقات در دو مرحله به صورت متمرکز برگزار شد، کیوان صادقی بازیکن نداشت که جایگزین بازیکن اصلی کند و بحث شیوع کرونا هم که بود، اما با همه اینها عملکرد بدی نداشتند و سعی می‌کنم برای سال جدید تیمی بهتر داشته باشیم.

وی با اشاره به این که میزان بودجه مورد نیاز باشگاه را به هیئت مدیره و سهام داران کارخانه ذوب آهن پیشنهاد می‌دهیم، اما تأیید نمی‌شود، گفت: می‌دانیم اگر بخواهیم تیمی خوب برای قهرمانی ببندیم هزینه میلیاردی می‌خواهد، اما نداریم که کار را برای ما سخت می‌کند و از طرفی دیگر نمی‌توانیم رشته‌ای را حذف کنیم زیرا به ما انتقاد می‌شود چرا ذوب آهن با این پیشینه‌ای که در ورزش دارد رشته‌ای را حذف می‌کند.

کد خبر 484162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.