تردد خودروها در شهر اصفهان از در منزل ممنوع نیست

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در روز سیزدهم فروردین ماه تردد خودروها از درب منازل ممنوع نیست ولی خروج خودروها از شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع و ورود پلاک‌های غیر بومی نیز به این شهرها ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای حفظ سلامت شهروندان و اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا طرح محدودیت تردد در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی را اجرایی می‌کند.

وی افزود: خروج با پلاک بومی از شهرستان‌های اصفهان، تیران، نجف آباد، لنجان و مبارکه که وضعیت نارنجی دارند و شهرستان‌های گلپایگان خوانسار ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان ادامه داد: همچنین ورود پلاک‌های غیربومی به شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی و قرمز نیز ممنوع است.

وی ادامه داد: در صورت تردد به شهرستان‌های نارنجی خودرو ۵۰۰ هزار تومان و شهرستان‌های قرمز یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و در صورت تکرار توقیف سیستمی و فیزیکی می‌شود.

سرهنگ محمدی افزود: در روز ۱۳ فروردین ماه تردد خودروها از درب منازل ممنوع نیست ولی توقف در حاشیه رودخانه زاینده رود، کوه صفه، ناژوان، کنارگذر اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها ممنوع است و برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم فهیم شهر و استان اصفهان همیشه با پلیس همکاری و تعامل خوبی داشته‌اند و انشاالله بتوانیم با یاری یکدیگر و رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا و پرهیز از ترددهای غیرضروری به کاهش این بیماری کمک کنیم.

کد خبر 484144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.