اکرمی: توفیق امروز نظام جمهوری اسلامی با وجود موانع باعث سرفرازی است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: توفیق نظام جمهوری اسلامی با وجود موانع باعث سرفرازی است و امروز شاکریم که ایران در بسیاری از عرصه سربلند است.

حجت السلام رضا اکرمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اهمیت روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) علی‌رغم اینکه میلیون‌ها نفر را در خیابان مشاهده می‌کرد که از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند اما بعد پیروزی انقلاب بنا را بر این گذاشتند که نظام جمهوری اسلامی به رأی مردم گذاشته شود.

وی افزود: با فرمان امام (ره) انتخابات به مدت دو روز تمدید شد و مردم ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ماه سال ۵۸ با حضور پای صندوق‌های رأی نظام جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند، اما این آخرین انتخابات سال ۵۸ نبود در این سال بیش از ۵ انتخابات برگزار شد و مردم ایران در تمامی این انتخابات‌ها مشارکت پرشوری داشتند.

اکرمی یاد آور شد: دخالت دادن مردم ایران در تمامی امور اساسی کشور از دیگر ابتکارات امام خمینی (ره) بود و نشان می‌داد ایشان توجه ویژه و خاصی به مردم داشتند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: در سال‌های آغازین انقلاب اسلامی جنگ هشت ساله بر این کشور تحمیل شد و در ادامه با اعمال تحریم‌های ظالمانه ایران وارد جنگ اقتصادی شد که به طور طبیعی هر دولت و نظامی که وجود داشت نمی‌توانست با وجود این شرایط به خواسته‌ها و آرمان‌های خود دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: توفیق نظام جمهوری اسلامی با وجود موانع باعث سرفرازی است و امروز شاکریم که ایران در بسیاری از عرصه سربلند است.

کد خبر 484123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.