تجمع در بوستان‌های شهر یزد همزمان با ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع است

شهردار یزد گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و همچنین به منظور کنترل روند شیوع این بیماری، تجمع و دورهمی در تمامی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر همزمان با روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع است.

جمال الدین عزیزی در گفت و گو با ایمنا با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، حضور در پارک‌ها و فضای سبز عمومی شهرها در روزهای دوازدهم و سیزدهم (روز طبیعت) ممنوع است، اظهار کرد: نظارت و کنترل لازم توسط مراجع مربوطه در این خصوص صورت خواهد گرفت.

وی افزود: از تمامی شهروندان فهیم دارالعباده می‌خواهیم تا همچون سال گذشته ضمن توجه به خطرات ناشی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از مراجعه به بوستان‌ها و پارک‌ها در روز طبیعت اجتناب کرده و این روز را در کنار خانواده در منازل خود سپری کنند.

شهردار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تقارن عید نوروز با اعیاد شعبانیه و همچنین برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان و سخنان رهبری در خصوص اینکه یزد شهر ابتکارات است و فعالیت‌های بزرگی را در کشور رقم زده، تاکید کرد: یزدی‌ها همیشه در کشور و به ویژه در زمان جنگ تحمیلی، ابتکار عمل فراوانی از خود نشان داده‌اند که این می‌تواند انگیزه‌ای باشد تا در همه حوزه‌ها خصوصاً حوزه مدیریت شهری نیز اینگونه عمل کنیم.

عزیزی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص همراهی و همکاری در خصوص زیباسازی شهر یزد در ایام نوروز با بیان اینکه شهر باید محلی برای حضور مردم باشد، خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم فضای شهر را به نحوی آماده کنیم تا مردم از نشاط شهر استفاده ببرند.

وی آراستگی شهر را حق شهروندان دانست و عنوان کرد: سلایق مردم متفاوت است و تاکنون سعی شده از نظرات انتقادی شهروندان در اجرای هرچه بهتر پروژه‌ها استفاده کنیم.

شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به اجرای ویدئو مپینگ خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای جهانی شدن یزد و برگزاری کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید استان برگزار شد تا حماسه‌های شهدا و میراث ماندگارشان به تصویر کشیده شود.

کد خبر 484022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.