رابطان استانی جبهه اصلاحات ایران مشخص شدند

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران گفت: تعدادی از ضابطان جبهه اصلاحات ایران جزو مجمع عمومی این جبهه خواهند بود و برخی از این ضابطان نیز از بین چهره‌های شاخص اصلاح طب استان‌ها انتخاب می‌شوند.

احمد شریف در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین فعالیت‌های جبهه اصلاحات ایران، اظهار کرد: در آخرین جلسه جبهه اصلاحات ایران دو موضوع در دستور کار این حزب قرار گرفت و نهایتاً پس از بحث و بررسی به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: ابتدا آئین نامه کمیته امور استان‌ها و تعیین ضابطان جبهه اصلاحات ایران در استان‌ها مطرح شد و نهایتاً تعدادی از ضابطان و نمایندگان جبهه اصلاحات ایران در مراکز کلانشهرها و استان‌ها مشخص شدند.

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران ادامه داد: جلسه راه اندازی سامانه مجدد سرا اصلاح طلبان مطرح شد، این سامانه به منظور یک رأی سنجی مقدماتی برای انتخابات مجلس شورای یازدهم طراحی شد، اما سرانجام با توجه به رد صلاحیت‌های گسترده کاندیداهای اصلاح طلب در انتخابات مجلس به کارگیری این سامانه منتفی شد.

شریف یادآور شد: سامانه سرا اصلاح طلبان با موافقت اعضای جبهه اصلاحات ایران برای انتخابات شورای اسلامی شهر در کلانشهرها فعال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تعدادی از ضابطان جبهه اصلاحات ایران جزو مجمع عمومی این جبهه خواهند بود و برخی از این ضابطان نیز از بین چهره‌های شاخص اصلاح طب استان‌های انتخاب می‌شوند.

کد خبر 483939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.