۵ بیمارستان اصفهان درگیر روند افزایشی بیماری کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با روند سریع افزایش تعداد بیماران بستری مواجه هستیم به نحوی که بیمارستان خورشید که بیمارستان اصلی کرونا در شهر اصفهان بوده است به ظرفیت تکمیل رسیده و بیمارستان‌های غرضی، صدوقی، شریعتی و بخشی از بیمارستان الزهرا هم درگیر بستری بیماران کرونایی شده است.

به گزارش ایمنا، طاهره چنگیز در برنامه اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان اظهار کرد: با روند سریع افزایش تعداد بیماران بستری مواجه هستیم به نحوی که بیمارستان خورشید که بیمارستان اصلی کرونا در شهر اصفهان بوده به ظرفیت تکمیل رسیده است.

وی افزود: بیمارستان‌های غرضی، صدوقی، شریعتی و بخشی از بیمارستان الزهرا هم درگیر بستری بیماران کرونایی شده است و در شهرستان‌ها هم همین وضعیت وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص وضعیت شهرستان‌های استان گفت: در شهرستان‌های مبارکه، لنجان، نجف آباد، گلپایگان، خوانسار و تیران و کرون با روند افزایشی بیماری روبه‌رو هستیم و در دیگر شهرستان‌ها هم با افزایش تعداد بیماران بستری مواجه شدیم.

وی در خصوص افزایش تست‌های مثبت در استان گفت: درصد تست‌های مثبت هم در استان به شدت رو به افزایش است؛ روز گذشته ۵۰ درصد تست‌های پی سی آر استان مثبت شد که این رقم بسیار خطرناک و هشدار دهنده است.

کد خبر 483930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.