اعمال قانون پلاک‌های غیر بومی در صورت عدم ترک اصفهان/فوت عابر پیاده در محور دامنه به تیران

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: همه محورهای استان اصفهان برای تردد خودروها باز است و مشکلی در این زمینه نداریم، خودروها با پلاک‌های غیر بومی و از شهرهای نارنجی و قرمز باید اصفهان را ترک کنند و به طور هوشمند و از طریق گشت‌های پلیس اعمال قانون می‌شوند و دو عابر پیاده در محور دامنه به تیران فوت کردند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: همه محورها باز است و ترددها انجام می‌شود و شکل خاصی در زمینه ترددها نداریم.

وی ادامه داد: از مسافران شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا درخواست داریم در فرصت ۷۲ ساعته شهرهای استان اصفهان را ترک کنند و در صورت عدم رعایت ممنوعیت‌های تردد با این خودروها برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان، اضافه کرد: گشت‌های پلیس در تمام محورها و جاده‌های استان اصفهان در راستای اجرای طرح نوروزی پلیس مستقر هستند و این گشت‌ها رفتار رانندگان را زیر نظر دارند و متخلفان را اعمال قانون می‌کنند و تردد آن‌ها از طریق سامانه هوشمند رصد و در صورت ورود اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص حادثه تصادف خودرو پژو با عابران پیاده در محور دامنه به تیران، تصریح کرد: در این حادثه عابران پیاده که مادر و کودک یک ساله بودند، در دم جان باختند.

وی با اشاره به دلیل حادثه، افزود: دلیل این حادثه عدم توجه راننده پژو به جلو بوده است.

سرهنگ زارع در ادامه از مسافران درخواست کرد تا با مدیریت زمان سفر بازگشت خود را به روز پایانی تعطیلات موکول نکنند.

کد خبر 483861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.