ویزیت رایگان بیماران آسیب نخاعی توسط یک پزشک اصفهانی

تعدادی از اعضا خیریه حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان (حانا) با کمک یکی از متخصصان چشم پزشک استان اصفهان ویزیت شده و تحت درمان رایگان قرار گرفتند.

سید محمود نقیب‌زاده نائینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره مجموعه فعالیت‌های خیریه حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان (حانا) اظهار کرد: در این خیریه مشکلات اعضا در کارگروه‌های مختلف همچون درمان، گردشگری، اشتغال، تربیت بدنی، حقوقی، فرهنگی، توانبخشی، توانمند سازی، مناسب سازی و قرض‌الحسنه تقسیم بندی شده است و هر یک از این کارگروه‌ها در زمینه تخصصی خود به مشکلات اعضا رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: کارگروه درمان خیریه حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان سعی می‌کند در حد توان افراد و پزشکان متخصص را به خیریه آورده و یا اعضا انجمن را به مطب آنها ارجاع دهد و تخفیفاتی را برای آنها ایجاد کند، در همین راستا سال گذشته تفاهم نامه‌ای با بیمارستان عسگریه بسته شد و اعضا انجمن با تخفیف ویژه از برخی از خدمات این بیمارستان استفاده کردند.

مدیر عامل خیریه حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان گفت: امسال نیز به دنبال ادامه این روند هستیم تا پزشکان داوطلب حتی به صورت موردی، رایگان، خارج از نوبت و یا به صورت ویژه اعضا را ویزیت کنند که اولین اقدام آن امروز (سه‌شنبه ۱۰ فروردین) توسط دکتر علیرضا دهقان رئیس سابق بیمارستان فیض انجام می‌شود.

نقیب‌زاده افزود: حدود ۵۰ نفر از اعضا انجمن امروز در مطب دکتر دهقان مورد معاینه چشم قرار می‌گیرند، افرادی که به عینک نیاز داشته باشند در همان محل با تخفیفات ویژه می‌توانند عینک دریافت کنند و اگر فردی نیاز به جراحی و یا عمل چشم داشته باشد نیز به بیمارستان ارجاع داده شده و توسط دکتر دهقان به صورت رایگان جراحی می‌شود.

وی تصریح کرد: جامعه هدف این خیریه افرادی هستند که در اثر سانحه دچار آسیب نخاعی شده‌اند، اکنون همچون بسیاری از خیریه‌ها دچار کمبود منابع مالی برای خدمات گسترده‌ای هستند که می‌توانیم به اعضا انجمن ارائه دهیم.

مدیر عامل خیریه حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان گفت: اگر خیران در اجتماع بتوانند توجهی به اطرافیان خود داشته باشند و بدانند محبت به یکدیگر می‌تواند زندگی‌هایمان را از این شرایطی که اکنون با آن مواجه هستیم خارج کند قطعاً شرایط بهتری خواهیم داشت.

نقیب‌زاده افزود: افراد می‌توانند حتی با کمک‌های هر چند کوچک ماهیانه به این خیریه حمایت کنند و برای این کار می‌توانند به وبسایت خیریه به آدرس http://hana-charity.org/ مراجعه کنند و یا با شماره ۰۳۱۳۷۶۶۰۱۷۶ تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: نوع‌دوستی و وظایف اجتماعی افراد در جوامع صنعتی رو به نقصان می‌رود اما همچنان کشور ما و شهر ما اصفهان در خط مقدم کمک به خیریه‌ها و انجام این وظایف در راستای تحقق انسانیت است.

کد خبر 483859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.