چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر اراک+سوابق

ثبت‌نام نامزدهای ششمین دوره شوراهای شهر اراک درحالی به پایان رسید که برای هرکدام یک از کرسی‌های عضویت شورای این کلانشهر، ۲۸ نامزد یعنی جمعا ۳۱۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه در دور گذشته انتخابات شورای شهر اراک ۴۰۹ نفر ثبت نام کردند، در دوره ششم شاهد کاهش حدود ۲۴ درصدی ثبت نام نامزدهای شورای شهر اراک هستیم.

در بین ثبت‌نام کنندگان چهره‌های مختلف از طیف اصلاح‌طلبی، اصولگرایی و جریان مستقل دیده می‌شود و علاوه بر چند عضو فعلی شورای شهر اراک که اکثریت کرسی اعتدال و اصلاحات را دارند، چهره‌های شاخصی موسوم به نیروهای انقلاب، اصولگرایان سنتی و پیروان ولایت نیز برای انتخابات ثبت نام کردند.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر اراک+سوابق

مرتضی سورانه سر لیست امید شورای پنجم و رئیس سال آخر شورای شهر پنجم اراک از فرهنگیان خوشنام شهر است. وی از اعضای حزب اتحاد بوده و در میان سیاسیون از وجهه خوبی برخوردار است.

منوچهر کاظمی پزشک عمومی محبوب شهر اراک و عضو شورای چهارم شهر است. شهروندان درگیری‌های وی را با شهردار وقت اراک در شورای چهارم به خوبی به یاد دارند.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر اراک+سوابق

اشرف بهادری دبیر بازنشسته و یکی از بانوان اصولگرای شهر اراک و عضو شورای چهارم این شهر است. او که دوره پیش نیز نامزد انتخابات شورا شد ولی موج لیست امید فرصت حضور در میان یازده نفر نخست به وی نداد، دیگر نامزد شاخص انتخابات ششم است

بهنام آزادی راد از جوانان فعال شهر اراک که در سال‌های اخیر در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی فعالیت‌های چشمگیری داشته است. او با حضورش در حوزه ورزش همگانی و اقداماتی که در اتاق بازرگانی اراک شهره شده است. وی مدتی دبیر شورای گفت‌وگو بخش خصوصی و دولتی استان مرکزی نیز بوده است.

روح الله هاشمی دبیر سابق شورای اصلاحات استان مرکزی و عضو سابق حزب اعتماد ملی یکی دیگر از جوانانی است که با سابقه خوب در حوزه عمرانی، توانسته محبوبیت زیادی در شهر کسب کند. وی هم اکنون عضو حزب جمهوریت و مورد حمایت بسیاری از اصلاح طلبان و اعتدالیون استان است.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر اراک+سوابقمسعود آبایی هزاوه، سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی و از چهره‌های خوشنام شهر سابقه عضویت و نایب رئیسی در شورای چهارم شهر اراک را دارد که یکی از نامزدهای شورای ششم محسوب می‌شود.

سید وحید میرنظامی مدنی ریاست اداره کارگزینی و رفاه دانشگاه صنعتی اراک بوده و از سال ۱۳۹۰ مسئولیت اداره بخش‌های مختلفی از این دانشگاه را بر عهده داشته است. او از نامزدهای شاخص انتخابات شورای شهر اراک است.

تیمور همتی یکی از ورزشکاران پیشکسوت زورخانه ای است که اکنون رئیس هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی است.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر اراک+سوابق

پیمان عین القضاتی سابقه معاونت فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک را در کارنامه داشته و عضو شورای برنامه‌ریزی پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی است. مدیریت مرکز ارزشیابی فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی دانشگاه آزاد استان‌های مرکزی، لرستان، همدان، ایلام، کرمانشاه، خوزستان و کرمان، ریاست کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد استان‌های لرستان، مرکزی، همدان، سرپرست خبرگزاری آنا در این استان‌ها، عضویت در اتاق فکر صدا و سیمای استان مرکزی، عضویت در شورای نظارت بر نمایش‌های استان، مدیریت فرهنگی دانشگاه آزاد در استان‌های مرکزی، همدان و لرستان و نیز مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه استان مرکزی از دیگر سوابق اجرایی عین القضاتی است.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر اراک+سوابق

فرزانه رحمتی از اعضای دوره کنونی شورای شهر و عضو هیئت رئیسه است که برای دوره ششم شورای اسلامی شهر اراک ثبت نام کرده است. او کارشناس ارشد فیزیک و کارشناس حقوق است و در دانشگاه نیز تدریس می‌کند. رحمتی از اصلاح‌طلبان اراک محسوب می‌شود که برگزیده شورای پنجم از لیست امید است.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر اراک+سوابق

ایرج رضایی، دبیر و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای پنجم و منتخب لیست امید نیز دیگر نامزد انتخابات ششم است. او عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، دانش آموخته مهندسی کامپیوتر عضو انجمن کامپیوتر ایران و انجمن حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و فعال سیاسی اصلاح‌طلب از حزب مردم‌سالاری است.

احسان آخانی یک کارشناس در زمینه محیط زیست است که در طول این سال‌ها فعالی‌های زیادی را در رابطه با محیط زیست برای شهر اراک انجام داده است.

شهریار بوالحسنی مدیر اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اراک است که برای دوره ششم شورای اسلامی این شهر ثبت نام کرده است.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر اراک+سوابق

مصطفی ویسمه، پیشتر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اراک را بر عهده داشت. سرهنگی که ۲۹ سال فرماندهیِ ناجا را در کارنامه خود به یادگار گذاشت و به مردم شهرستان‌های بانه، کمیجان، دلیجان، ساوه و اراک خدمت کرد. در مراسم تودیع به دلیل نحوه تعامل پاسخگویی به اذهان عمومی از او با عنوان پلیس رسانه‌ای یاد شد.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر اراک+سوابق

رضا یوسفی تبار نیز از یکی از چهره‌های اصولگرا است که در دوره‌های قبلی شورای شهر حضور داشته است و دو دوره به عنوان رئیس در شورای شهر اراک فعالیت داشته که اکنون برای دوره جدید کاندید شده است، او همچنین ریاست اتحادیه خبازان اراک را نیز بر عهده داشته است.

کد خبر 483772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • سعید IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    3 2
    شما با این ۸ نفر دیگه انتخابات رو بی معنی کردید همین ها رو بر مسند شورای شهر اراک برسونید و انتخابات برگذار نکنید شما دارید ۷ روز قبل از رای گیری می گید همین ۸ نفر هستن چه شما بخواهید چه نخواهید بقیه کاندیدا ها هم نقش سیاهی لشگر رو دارن و بس