۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
ورودی‌های باغبادران مسدود شد

شهردار باغبادران گفت: با همکاری نیروی انتظامی هلال‌احمر و بسیج ورودی شهر باغبادران مسدود شده و امکان رفت‌وآمد به این شهر برای گردشگران و مسافران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الله امینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری نیروی انتظامی، هلال‌احمر و بسیج ورودی شهر باغبادران مسدود شده و امکان رفت‌وآمد به این شهر برای گردشگران و مسافران وجود ندارد.

وی با اشاره به تعطیلی اماکن گردشگری در شهر ساحلی باغبادران افزود: بر اساس محدودیت‌های اعمال شده از سوی ستاد کرونا استان و شهرستان پلاک‌های غیر بومی نمی‌توانند در شهر ساحلی باغبادران تردد داشته باشند و چنانچه گردشگرانی که از گذشته و قبل از اعمال محدودیت‌ها در شهر حضور یافتند شهر را ترک نکنند توسط نیروهای پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

شهردار باغبادران تصریح کرد: فراتر از اعمال قانون امروز نیازمند همکاری شهروندان برای کنترل سرعت شیوع ویروس کرونا هستیم و بر همین اساس انتظار می‌رود به همان میزان که مسئولان دغدغه حفظ سلامتی مردم را دارند آحاد شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم ترددهای غیر ضروری در شهر و غیره همراهی لازم برای برای عبور از بحران پیش رو داشته باشند.

وی از ممنوعیت برگزاری مراسم جشن و سرور و همچنین ترحیم در شهر باغبادران خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده برگزاری مراسم عروسی و ترحیم حتی در فضای باز آرامستان در شهر باغبادران ممنوع است.

شهردار باغبادران افزود: از همه شهروندان با فرهنگ باغبادران انتظار می‌رود ممنوعیت برگزاری مراسم‌های ترحیم و جشن را جدی بگیرند و برای حفظ سلامت خود، خانواده، اطرافیان و بستگان در این مراسم شرکت نکنند.

امینی با بیان اینکه تجمعات غیر ضرور و حضور گردشگران از شهرهای وضعیت نارنجی و قرمز دلیل رشد شیوع ویروس کرونا بوده است، خاطرنشان کرد: هرچند شهر باغبادران همواره پذیرای گردشگران بوده است ولی در حال حاضر امکان گردشگر پذیری در شهر وجود ندارد و از همه گردشگران و طبیعت‌گران خواهشمندیم حضور و تفریح خود را به آینده موکول کنند و در حال حاضر برای مسئولان، شهروندان و مامورانی که در ورودی شهر مستقر هستند ایجاد زحمت نکنند.

وی با بیان اینکه باغبادران در تعطیلات پایان هفته و روز طبیعت میزبان گردشگران نخواهد بود، متذکر شد: با مدیریت خوب مسئولان، تلاش کادر درمان و همکاری شهروندان و گروه‌های جهادی؛ شهر باغبادران به وضعیت سفید نزدیک می‌شد؛ اما شرایط برای برخی شهروندان عادی شد و این روند سبب تغییر رنگ بندی شهرستان لنجان به نارنجی شد که زنگ هشداری برای افزایش آمار مبتلایان کرونایی است از این رو انتظار می‌رود رسانه‌ها مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی و همچنین عدم تردد غیر ضرور و سفرهای نوروزی دعوت کنند.

کد خبر 483746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.