فراکسیون تولید مجلس تمرکز خود را بر شعار سال قرار خواهد داد

سخنگوی فراکسیون تولید و فضای کسب و کار با تاکید بر اینکه با نامگذاری سال جدید مجلس احساس مسئولیت بیشتری در زمینه تولید می کند، گفت: فراکسیون تولید و فضای کسب و کار هم تمرکز خود را بر روی افزایش تولید و رفع موانع آن قرار می دهد.

به گزارش ایمنا، روح الله متفکر آزاد با اشاره به اینکه فعالیت فراکسیون تولید و فضای کسب و کار از اواخر سال ۹۹ آغاز شده است، اظهار کرد: اولین جلسه هیئت رئیسه این فراکسیون در اسفندماه برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه با نامگذاری سال جدید به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» مجلس احساس مسئولیت بیشتری در زمینه تولید می‌کند، گفت: فراکسیون تولید و فضای کسب و کار هم تمرکز خود را بر روی افزایش تولید و رفع موانع آن قرار می‌دهد.

سخنگوی فراکسیون تولید و فضای کسب و کار، سه اولویت سال ۱۴۰۰ را برشمرد و خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه هیئت رئیسه این فراکسیون، حوزه رفع موانع بیمه‌ای، مالیاتی و بانکی برای فعالان اقتصادی از اولویت‌های بخش نظارتی فراکسیون تولید و فضای کسب و کار در سال ۱۴۰۰ است.

وی، پیگیری روندهای رفع موانع پیش رو و پشتیبانی‌ها در قالب قانون‌گذاری را مورد اشاره قرار داد و گفت: پیگیری طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار که در کمیسیون ویژه جهش تولید کلیاتش تصویب شده و جزئیات آن در کمیسیون مذکور و فراکسیون تولید و فضای کسب و کار در حال بررسی است.

متفکر آزاد با تاکید بر اینکه تلاش داریم این طرح در کمیسیون و صحن علنی به سرعت بررسی شده و به تصویب برسد، گفت: رویکرد ما در این حوزه، کاهش بروکراسی و پیچ و خم اداری برای تسهیل در فرآیند تولید است.

وی با اشاره به روند بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس، گفت: این طرح موجب می‌شود نقدینگی از سوداگری و دلالی به سمت تولید و اشتغال سوق یابد که تلاش می‌کنیم سریعاً به صحن علنی برسانیم و با تصویب آن، به قانون تبدیل کنیم.

سخنگوی فراکسیون تولید و فضای کسب و کار مجلس در معرفی اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون، گفت: «احسان خاندوزی» رئیس فراکسیون است و مهدی طغیانی نایب رئیس اول، مجتبی یوسفی نایب رئیس دوم، روح اهل متفکر آزاد سخنگو، عباس گودرزی دبیر اول و محسن فتحی به عنوان دبیر دوم فعالیت دارند.

منبع: فارس

کد خبر 483732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.