تابستان داغ اروپا؛ نقل و انتقالات جذاب رخ میدهد؟

با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل فوتبال اروپا و وارد شدن به تابستان، می توان بازار شلوغ و داغی را برای نقل و انتقالات پیش بینی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرام آرام این فصل فوتبال اروپا به پایان نزدیک می‌شود و همه تیم‌های بزرگ برای تقویت ترکیب اصلی و نیمکت خود راهی بازار نقل و انتقالات تابستانی می‌شوند.

با وجود همه‌گیری ویروس کرونا که کل دنیا را تحت‌الشعاع قرار داده است و باشگاه‌ها به نوعی با وضعیت بد اقتصادی و بی پولی مواجه شده‌اند، اما می‌توان شاهد جابه‌جایی‌های بزرگی بود.

در بازار امسال، ستارگان بزرگی حضور خواهند داشت که یا قراردادشان تمام می‌شود و رایگان ترانسفر می‌شوند، یا اینکه باشگاه مورد نظر بند فسخ بازیکنی که می‌خواهد را فعال خواهد کرد.

با توجه به حواشی و اخباری که در این خصوص وجود دارد برخی از این نقل و انتقالات مهم تابستان امسال فوتبال اروپا را مورد بررسی قرار دادیم که در ادامه می‌خوانیم:

ارلینگ هالند:

به واسطه درخشش خیره کننده نروژی در لباس دورتموند تیم‌هایی مثل بارسلونا، منچستر سیتی، منچستر یونایتد و رئال مادرید، به صورت جدی به دنبال هالند هستند. اما باید بدانند طرف آلمانی برچسب ۱۸۰ میلیونی روی او زده است.

️عثمان دمبله:

بارسلونا در روزهای آتی مذاکرات خود را با عثمان دمبله برای تمدید قرارداد آغاز خواهد کرد. کاتالان‌ها باید در تابستان تصمیم بگیرند که قرارداد دمبله را تمدید کنند یا او را بفروشند، البته لاپورتا از طرفداران او است و می‌خواهد دمبله را حفظ کند. این در حالی است که آرسنال و چلسی عثمان را با ۶۰ میلیون یورو می‌خواهند.

داوید آلابا:

رئال مادرید توافق شفاهی با دیوید آلابا دارد. قرارداد او تقریباً آماده است، متن توافق نامه، تا سال ۲۰۲۵ با حقوق سالانه ۱۲ میلیون یورو است. اما تا زمان امضای قرارداد همه چیز امکان پذیر است. در هفته‌های اخیر بسیاری از باشگاه‌ها تلاش کرده‌اند تا آلابا را متقاعد کنند، اما رئال همچنان جدی‌ترین گزینه برای جذب آلابا است.

ابراهیما کوناته:

لیورپول در حال مذاکرات فشرده برای خرید کوناته دفاع لایپزیک می‌باشد. ابراهیما کوناته اکنون دومین دفاع میانی لایپزیک است که در آستانه رفتن از این تیم می‌باشد. پس از اوپامکانو، که با هزینه انتقال ۴۲.۵ میلیون یورو به بایرن منتقل شد، یولیان ناگلزمان حالا در حال از دست دادن بازیکن مهم دیگرش در خط دفاعی است. به احتمال زیاد بند خروج ۴۰ میلیون یورویی کوناته توسط لیورپول فعال خواهد شد.

سرخیو آگوئرو:

بارسلونا، پاریسن ژرمن و یوونتوس برای جذب آگوئرو در تابستان با هم رقابت خواهند کرد. قرارداد این مهاجم آرژانتین با سیتی امسال تمام می‌شود و او می‌تواند به صورت رایگان ترانسفر شود این در حالی است که با توجه به حضور مسی، رسانه‌ها احتمال می‌دهند آگوئرو آبی اناری پوش شود.

جینی واینالدوم:

هافبک هلندی تیم لیورپول که رابطه خوبی با کومان دارد، قصد دارد تابستان به صورت رایگان به نیوکمپ نقل مکان کند. واینالدوم یک قرارداد ۳ ساله با دستمزد سالانه ۸ میلیون یورو می‌خواهد. این اتفاق ممکن است توافق او با بارسلونا را لغو کند، زیرا باشگاه مایل به پرداخت چنین حقوقی نیست.

سرخیو راموس:

تمدید سرخیو راموس ممکن است پس از وقفه بین‌المللی اعلام شود زیرا رئال مادرید نیاز به بستن سال مالی دارد. سرخیو راموس می‌خواهد در رئال مادرید بماند و هنگامی که از بازی‌های بین‌المللی خود بازگشت ممکن است تمدید کند. این در حالی است که بخاطر روابط تیره‌ی این بازیکن پرز، کاپیتان درخواست جدایی و پیوستن به منچستر یونایتد یا پاریسن ژرمن داشت.

کد خبر 483721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.