اعطای خانه‌ به آسیب دیدگان کرونا در قبرس

برنامه‌ریزان لیماسول، کلانشهری در کشور قبرس از آغاز پروژه‌ای عظیم در راستای احداث مسکن مقرون به صرفه خبر داده و اعلام کردند منازل جدید با قیمت بسیار مناسب در اختیار افرادی با توان مالی پایین قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهردار لیماسول در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده که از همان ابتدای سال ۲۰۲۱، بزرگترین پروژه خانه‌سازی شهر را آغاز خواهد کرد. قرار است این واحدهای مسکونی با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خانواده‌هایی قرار گیرد که در پی شیوع بیماری کووید -۱۹ با رکود اقتصادی قابل توجهی مواجه شده‌اند. علاوه بر این، افرادی که تا پیش از گسترش ویروس کرونا از وضعیت مالی مطلوبی برخوردار نبوده‌اند می‌توانند برای دریافت خانه‌های جدید ثبت نام کنند که پس از تأیید وضعیت آن‌ها و تکمیل خانه‌ها، واحدهای مسکونی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

قرار است در مرحله اول پیاده‌سازی پروژه، تعداد ۱۵۰ واحد مسکونی به سبک کاملاً مدرن و با تمام امکانات به مستمندان شهر تحویل داده شود. سازمان توسعه شهری قبرس نیز از همکاری خود با مقامات لیماسول خبر داده و اعلام کرده است تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا هر چه بیشتر به ساخت این نوع خانه‌ها در سراسر شهر بپردازد.

شهردار لیماسول در مصاحبات خود با رسانه‌های اجتماعی ادعا کرده که پروژه خانه‌سازی مقرون به صرفه کنونی بزرگترین پروژه در نوع خود خواهد بود و هزینه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون یورو را در بر خواهد گرفت. وی همچنین اعلام کرده که تا چند ماه آینده پروژه جدید را پیاده‌سازی خواهد کرد به این امید که تا پایان سال ۲۰۲۱ خانه‌ها با قیمت بسیار مناسب در اختیار افراد نیازمند قرار گیرد. البته نه تنها خانواده‌های نیازمند و افرادی که بیشترین آسیب را از شیوع بیماری کووید -۱۹ متحمل شده‌اند، از این خانه‌ها بهره‌مند خواهند شد، بلکه زوج‌های جوانی که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند نیز می‌توانند برای سکونت در این واحدهای مسکونی مدرن داوطلب شوند.

اعطای خانه‌ به آسیب دیدگان کرونا در قبرس

کد خبر 483705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.