ممانعت از ورود خودروهای ۴ استان نارنجی به اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ورود پلاک‌های غیربومی به استان اصفهان خصوصاً پلاک شهرهای تهران، کرج، خوزستان و چهارمحال و بختیاری بدون اغماض و به صورت جدی اعمال قانون می‌شوند و از ورود آنها به استان اصفهان ممانعت می‌شود.

سرهنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان‌های تهران و کرج هم در وضعیت نارنجی قرار گرفتند و قبلاً هم وضعیت خوزستان و چهارمحال بختیاری شرایط خوبی نبود و این استان‌ها جزو استان‌هایی هستند که مسافران بسیاری از آنها وارد استان اصفهان می‌شوند،

وی افزود: با توجه به مصوبات ابلاغ شده خودروهایی که ۲ بار از پلیس جریمه دریافت کنند برای بار سوم حتماً در سامانه‌های پلیس توقیف سیستمی می‌شوند و در صورت رؤیت همکاران ما توقیف فیزیکی شده و به پارکینگ هدایت می‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: روز گذشته بیش از ۱۳۰ خودرو تنها در حوزه‌های درون شهری جریمه یک میلیون تومانی دریافت کردند و بیش از ۵۵۰ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی دریافت کردند.

سرهنگ محمدی افزود: ساعت ممنوعیت تردد که قبلاً از ساعت ۹ شب تا ۳ صبح بود به ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح تغییر کرده است و طرح زوج و فرد هم تا پایان روز ۱۳ فروردین غیرفعال است.

کد خبر 483650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.