بهترین گجت‌های مجهز به هوش مصنوعی چیست؟

بهترین گجت‌های مجهز به هوش مصنوعی شامل سیستم امنیتی Hex Home DIY، کنترلر هوشمند Adaprox Fingerbot، دکمه کنترل خانه هوشمند Josh Micro، ظرف غذای هوشمند Bird Buddy مخصوص پرندگان، سگ رباتیک Koda، لامپ هوشمند Nobi، آینه هوشمند Zmirror All-in-One و صفحه شطرنج هوشمند Square Off Grand Kingdom می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هوش مصنوعی با سرعت زیادی در حال تغییر دادن جهان است به طوری که در سال‌های آینده شاهد ظهور دستگاه‌های مجهز به هوش مصنوعی در تمامی صنعت و بخش‌های زندگی خود خواهیم بود. استفاده از هوش مصنوعی باعث می‌شود زندگی افراد ساده‌تر، بهتر و کارآمدتر شود. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین گجت‌های مجهز به هوش مصنوعی می‌پردازیم:

سیستم امنیتی Hex Home DIY

سیستم امنیتی Hex Home DIY با مجهز شدن به حسگر محیطی و هوش مصنوعی می‌تواند امنیت منزل را فراهم کند. این سیستم قادر است تفاوت بین دزد، حیوان خانگی، جاروبرقی رباتی و حتی حرکت پنکه را تشخیص دهد. یکی از مزیت‌های قابل توجه سیستم ذکر شده این است که هشدار اشتباه نمی‌دهد و امکان اضافه کردن دوربین‌هایی با قابلیت تشخیص حرکت، سنسورهای در و پنجره و زنگ‌های خطر آتش و دود را برای کاربران فراهم می‌کند.

کنترلر هوشمند Adaprox Fingerbot

کنترلر هوشمند Adaprox Fingerbot قادر است وسایل غیرهوشمند منزل را از راه دور و از طریق گوشی هوشمند یا فرمان صوتی کنترل کند. این دستگاه مقرون به صرفه از دستیارهای صوتی الکسا، گوگل هوم و سیری پشتیبانی می‌کند و از این طریق دستگاه‌های سنتی موجود در منزل کاربران را از راه دور کنترل می‌کند. افراد می‌توانند با استفاده از این گجت لامپ یا قهوه‌ساز قدیمی منزل خود را با استفاده از برنامه مخصوص نصب شده روی گوشی هوشمند یا فرمان صوتی روشن یا خاموش کنند.

بهترین گجت‌های مجهز به هوش مصنوعی چیست؟

دکمه کنترل خانه هوشمند Josh Micro

دکمه کنترل خانه هوشمند Josh Micro تنظیمات همه وسایل هوشمند منزل را با استفاده از هوش مصنوعی بر عهده می‌گیرد. با استفاده از این محصول می‌توان سیستم پخش موسیقی، چراغ‌ها و لوازم خانگی هوشمند را به آسانی کنترل کرد. گجت هوشمند ذکر شده به دستورات صوتی پاسخ می‌دهد و دارای سنسورهای هوشمند برای افزایش امنیت منزل است. دکمه کنترل خانه هوشمند Josh Micro را می‌توان روی دیوار نصب کرد یا روی میز و هر سطح دیگری قرار داد.

ظرف غذای هوشمند Bird Buddy مخصوص پرندگان

ظرف غذای هوشمند Bird Buddy که به فناوری هوش مصنوعی مجهز است برای افرادی که به پرندگان و غذا دادن به آن‌ها علاقه دارند محصول بسیار مناسبی است. زمانی که پرندگان به این محصول نزدیک می‌شود هشدارهای خاصی برای کاربر ارسال می‌شود تا متوجه این اتفاق شوند علاوه بر این ظرف غذای هوشمند قادر است عکس‌های زیبایی از پرندگان ثبت کند و گونه پرندگانی که به آن نزدیک می‌شود را تشخیص دهد.

بهترین گجت‌های مجهز به هوش مصنوعی چیست؟

سگ رباتیک Koda

سگ رباتیک Koda با هدف برقراری ارتباط اجتماعی با صاحبان خود تولید شده است. هوش مصنوعی استفاده شده در این محصول باعث می‌شود این ربات‌ها احساسات متفاوت انسان‌ها مانند غم، شادی یا هیجان را احساس کرده و به آن‌ها پاسخ دهند. این سگ رباتیک می‌تواند به عنوان یک سگ راهنما یا محافظ همراه افراد باشد همچنین قادر است مهارت‌های جدیدی یاد بگیرد و مشکلات پیچیده را پردازش کند. گجت هوشمند ذکر شده به دوربین‌های عمق‌دار سه بعدی مجهز است که در قسمت جلو، عقب و اطراف بدن آن قرار دارد. در قسمت جلوی این ربات نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده که قادر است عکس‌های باکیفیتی ثبت کند.

لامپ هوشمند Nobi

لامپ هوشمند Nobi به سنسورهای متعدد و قابلیت‌های گوناگون مجهز شده است که به افراد مسن کمک می‌کند به صورت مستقل زندگی کنند. این محصول علاوه بر این که قادر است زمین خوردن افراد مسن را تشخیص دهد و به نزدیکان اطلاع دهد با پایش فعالیت‌های افراد تا حد ممکن مانع زمین خوردن آنها می‌شود. این لامپ هوشمند با استفاده از سنسورهای تشخیص حرکت می‌تواند نور ملایمی را برای مسیر فرد حاضر در اتاق روشن کند. نقش هوش مصنوعی در این محصول، تشخیص وضعیت بدن فرد هنگام راه رفتن یا دراز کشیدن است. میکروفون تعبیه شده در این گجت درباره وضعیت کاربر از او سوال می‌کند. یک پاسخ "نه" سیستم مورد نظر را از حالت آماده باش درمی‌آورد. در غیر این صورت هشدارهای برنامه‌ریزی شده ارسال خواهد شد.

بهترین گجت‌های مجهز به هوش مصنوعی چیست؟

آینه هوشمند Zmirror All-in-One

آینه هوشمند Zmirror All-in-One قادر است سلامت پوست افراد را تجزیه و تحلیل کرده و به بهبود آن کمک کند. علاوه بر این محصول ذکر شده همانند یک دستیار شخصی عمل می‌کند، به بلندگوهای Harmon Kardon مجهز بوده و قادر است وضعیت آب و هوا را اعلام کند همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از این آینه هوشمند در یوتیوب جستجو کنند کتاب بخوانند یا فعالیت‌های دیگر انجام دهند.

صفحه شطرنج هوشمند Square Off Grand Kingdom

صفحه شطرنج هوشمند Square Off Grand Kingdom به سیستم رباتیک، سنسورها و هوش مصنوعی مجهز است بنابراین مهره‌ها به تنهایی و بدون هیچ تماس فیزیکی حرکت می‌کنند. کاربران می‌توانند رقیب‌هایی از سراسر جهان را به چالش بکشند یا مهارت خود را تقویت کنند زیرا دارای ۲۰ سطح دشواری است. موضوع جالب توجه در مورد محصول ذکر شده این است که بازی کاربران را تجزیه و تحلیل می‌کند و پس از پایان یافتن بازی مهره‌ها را به جایگاه اولیه خود باز می‌گرداند.

بهترین گجت‌های مجهز به هوش مصنوعی چیست؟

باشگاه هوشمند Tempo Studio

باشگاه هوشمند Tempo Studio که از سنسورهای سه بعدی و فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد برای همه افراد از مبتدی تا پیشرفته مناسب است زیرا افراد با استفاده از این محصول می‌توانند با آموزش صحیح ورزش کنند. این محصول هوشمند قادر است تمرینات لازم را در اختیار کاربران قرار دهد چنانچه گویی یک مربی خصوصی بدنسازی در منزل همراه فرد است و به او کمک می‌کند حرکات ورزشی را به بهترین نحو اجرا کند. محصول هوشمند جدید به همراه دو دمبل، یک هالتر و دیگر وسایل ورزشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 483620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.