تعطیلی میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان در روز ۱۳ فروردین

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان در سیزدهمین روز از فروردین ماه سال‌جاری تعطیل است.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان در سال جاری فعالیت مستمر داشته و تنها روز جمعه (۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰) تعطیل است.

وی افزود: در ایام نوروز خدمات‌رسانی بازار گل و گیاه همدانیان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی در نظر گرفته شده است تا افرادی که در منزل فعالیت‌های هنری انجام می‌دهند، آنها را بدون واسطه به مردم ارائه کنند.

وی از آمادگی بازار گیاهان دارویی شهر اصفهان برای فروش و ارائه خدمات به شهروندان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع برخی بیماری‌ها استفاده مردم از گیاهان دارویی نیز با استقبال بیشتری رو به رو است.

مجیری اظهار کرد: با توجه به نظارت بازرسان بر قیمت گذاری در بازارهای شهرداری، نرخ‌های بازار گل و گیاه و گیاهان دارویی از سطح شهر کمتر است.

وی با اشاره به فعالیت بازارهای کوثر شهرداری، گفت: سامانه خرید اینترنتی از بازارهای روز کوثر به آدرس kowsar.market به منظور سهولت در انجام خرید راه‌اندازی شده تا نیازهای مردم در بازارهای کوثر به راحتی تأمین شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور شماره تلفن چهاررقمی ۳۵۵۳ در راستای تحقق شعار "در خانه بمانیم" برای سفارش کالاها و اقلام مورد نیاز از بازارهای کوثر در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: بازارهای روز کوثر همواره بر تحقق شهروندمداری و عرضه کالاهای با کیفیت و مناسب تاکید دارند و روزانه قیمت‌گذاری کالاها با نظارت ناظران و بازرسان کنترل می‌شود.

کد خبر 483525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.