مچ‌بند می اسمارت بند ۶ چه زمانی معرفی می‌شود؟

شرکت شیائومی اخیرا اعلام کرده است که مچ‌بند می اسمارت بند ۶ به همراه گوشی‌های جدید در تاریخ ۲۹ مارس معرفی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی در ماه جولای سال گذشته مچ بند می اسمارت بند ۵ را وارد بازار کرد. انتظار می‌رود می اسمارت بند ۶ نیز به زودی معرفی شود. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این گجت به همراه گوشی‌های هوشمند می ۱۱ اولترا، می ۱۱ پرو و می میکس ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد ویژگی‌های مچ‌بند می اسمارت بند ۶ ارائه نشده است، اما ویدئویی در توئیتر منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصول در رنگ‌های مختلف با واچ فیس‌های متفاوت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. شرکت شیائومی پوستری از این گجت پوشیدنی منتشر کرده است که زوایای دیگر می اسمارت بند ۶ را نشان می‌دهد.

مچ‌بند می اسمارت بند ۶ که در چین با نام می بند ۶ عرضه می‌شود، به احتمال زیاد به چیپ NFC مجهز خواهد بود. علاوه بر این محصول ذکر شده از GPS داخلی و حسگر اندازه‌گیری اکسیژن خون بهره می‌برد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که این مچ‌بند از ۱۹ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و با "تایمر تکنیک پومودورو" وارد بازار می‌شود.

علاوه بر این کاربران می‌توانند با استفاده از محصول جدید شرکت شیائومی، خانه هوشمند خود را که از پلتفرم Mi Home استفاده می‌کند، کنترل کنند. هنوز مشخص نشده است که این ویژگی‌ها در نسخه جهانی نیز ارائه می‌شود یا خیر.

کد خبر 483486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.