تمجید کاسیاس از مرد تمام نشدنی سوئدی

زلاتان دوباره به تیم ملی سوئد بازگشت و در اولین بازی خود درخشید تا تحسین یکی از بزرگترین دروازه بانان تاریخ را برانگیزد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، فیفا دی این بار اتفاقی هیجان برانگیز را برای هواداران فوتبال همراه داشت و زلاتان ابراهیموویچ پس از سال‌ها دوباره به تیم ملی سوئد بازگشت.

زلاتان در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۶ از تیم ملی سوئد خداحافظی کرد و به مدت پنج سال کشورش را در مسابقات بین‌المللی همراهی نمی‌کرد. هرچند این غیبت همیشگی نبود و مهاجم میلان در سی و نه سالگی دوباره به تیم ملی کشورش بازگشت.

به دنبال بازگشت زلاتان، ایکر کاسیاس گلر افسانه‌ای اسپانیا در صفحه مجازی خود به تمجید از زلاتان پرداخت و او را با کلمه اختصاری GOAT به معنای بهترین در تمام تاریخ توصیف کرد. این تمجید کاسیاس واکنش‌های بسیاری را توسط کاربران در پی داشت.

ابراهیموویچ اگرچه موفق نشد در اولین بازی مجدد خود برای سوئد گلزنی کند، اما یک پاس گل در این مسابقه داد تا نشان دهد که بازگشت او به تیم ملی کشورش حتی با نزدیک شدن به چهل سالگی همچنان می‌تواند اتفاق مثبتی باشد.

بدون شک برگشتن زلاتان به ترکیب تیم ملی سوئد تا حدی متأثر از درخشش بی نظیر او در ترکیب میلان و تحت هدایت پیولی است. این مربی نیز بارها اذعان کرده است که حضور زلاتان در تیمش همچون وزنه ای بوده که کمک‌های شایانی برای رسیدن دوباره میلان به روزهای اوج کرده است.

کد خبر 483411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.