انواری: موثرترین راه برگزاری انتخابات پرشور حل مشکلات اقتصادی مردم است

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی گفت: در حال حاضر مردم از مشکلات امروز کشور دلخور هستند و بر همین اساس لازم است مسئولان راهبردی اساسی برای حل مشکلات معیشتی کشور بیابند.

حسین انواری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد برگزاری انتخابات پرشور در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: وحدت و همدلی مسئولان همچنین پیشگیری ایجاد تشنج در افکار عمومی از مهمترین اقدامات کارگزاران نظام در راستای برگزاری انتخابات پرشور است.

وی افزود: در حال حاضر مردم ایران در تنگنای معیشتی قرار دارند و قطعاً بهترین و مؤثرترین راه برگزاری انتخابات پرشور، حل مشکلات اقتصادی مردم است؛ متأسفانه مردم برای تأمین کالاهای اساسی زندگی خود با مشکلاتی بسیاری روبه‌رو هستند که این موضوع شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: در حال حاضر مردم از مشکلات امروز کشور دلخور هستند بر همین اساس لازم است مسئولان راهبردی اساسی برای حل مشکلات معیشتی کشور بیابند.

انواری خاطرنشان کرد: احزاب و جریان‌های سیاسی باید مواضع خود را تا پیش از برگزاری انتخابات مشخص کنند و با مردم صداقت داشته باشند و از هرگونه اظهار نظر دو پهلو پرهیز کنند.

کد خبر 483308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.