۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
ایجاد مسنجر روم در WhatsApp Web

گاهی اوقات ممکن است کاربران بخواهند یک کنفرانس در واتساپ داشته باشند که اعضای زیادی را به آن دعوت کنند، فیسبوک برای انجام این کار اجازه ساخت مسنجر روم در نسخه دسکتاپ واتساپ را داده است.

به گزارش ایمنا، واتساپ یک برنامه پیام‌رسان فوری است که به کاربرانش امکان می‌دهد پیام‌های متنی و صوتی را از طریق چت‌ها و همچنین به اشتراک گذاری رسانه‌ها از جمله عکس و فیلم، چه در چت‌های فردی یا گروهی ارسال کنند، این پیامرسان علاوه بر به نسخه‌های تلفن‌های هوشمند نسخه دسکتاپ نیز دارد.

نسخه دسکتاپ، معروف به WhatsApp Web، همزمان با برنامه تلفن همراه است تا به کاربر اجازه دهد پیام‌های واتساپ را از طریق رایانه ارسال و دریافت کند و نسخه وب در بیشتر موارد توسط موسسات، به منظور تسهیل نوشتن پیام با استفاده از یک مرورگر وب بدون نیاز به استفاده از تلفن برای ارسال پیام استفاده می‌شود.

شرکت فیسبوک، مالک این پلتفرم، پشتیبانی از ویژگی اتاق مسنجر را به نسخه دسکتاپ واتساپ اضافه کرده که به بیش از دو میلیارد نفر اجازه می‌دهد تا تماس‌های ویدئویی گروهی را با حداکثر ۵۰ شرکت کننده از طریق نرم افزار فیس بوک مسنجر ایجاد و انجام دهند. برای اینکار کاربران باید حساب‌های واتساپ و فیسبوک خود را در نسخه وب نیز همسان سازی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 483257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.