مصدومیت تلخی که رویاها را بر باد داد!

آنسو فاتی نوجوان ۱۸ ساله‌ بارسلونا که درخشش خاصی در ترکیب آبی اناری ها داشت با یک مصدومیت تلخ و عجیب رو به رو شد که همه چیز را خراب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آن‌سو فاتی یک جوان ۱۸ ساله است. او در مدرسه فوتبال لاماسیا و تیم دوم بارسلونا حضور داشت. آنجا تلاش کرد و از سال ۲۰۱۹ توسط ارنستو والورده سرمربی سابق به جمع کاتالان‌ها در تیم اصلی اضافه شد.

او در این تیم در بین بزرگان شروع به درخشیدن کرد و چهره شد و حتی دروازه رئال مادرید را هم در ال کلاسیکو باز کرد. ارزش فاتی روز به روز بیشتر شد و به ۸۰ میلیون یورو رسید. دنیا از این استعداد مدرسه فوتبال لاماسیا انگشت به دهان و حیرت زده مانده بودند.

فاتی برای تیم اصلی بارسا، ۴۴ بازی انجام داده و ۱۳ گل هم به ثمر رسانده است. او اوایل فصل ۲۰۲۱ با مسی و سوارز پابه‌پای هم برای آقای گلی لالیگا می‌جنگیدند اما یک مصدومیت بد موقع همه چیز را خراب کرد و رؤیای پسرک جوان را بر باد داد. او در مسابقه مقابل رئال بتیس در نیوکمپ هفته نهم لالیگا در اواخر سال ۲۰۲۰ به سختی مصدوم شد و تا امروز خانه نشین است.

در حالی که در هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر آغاز تمرینات آن‌سو فاتی روی چمن از اول آوریل به گوش می‌رسید، در روزهای اخیر رسانه‌های مختلف اسپانیایی گزارش داده‌اند که عمل جراحی مینیسک پای ستاره آینده‌دار بارسلونا به خوبی انجام نشده و او هنوز در زانوی خود احساس درد دارد.

این اتفاق او را مجبور خواهد کرد تا به سمت دومین عمل جراحی قدم بردارد. موضوعی که اگر محقق شود، او را تا پایان فصل و احتمال بسیار زیاد از حضور در یورو ۲۰۲۱ نیز محروم خواهد کرد و هم ماتادورها و هم کاتالان‌ها به شوک عجیبی فرو خواهند رفت.

با این وجود برخی دیگر از خبرگزاری‌ها مدعی شده‌اند در تماس با اطرافیان فاتی مشخص شده او هیچ مشکلی ندارد و برنامه ریکاوری‌اش را پیگیری می‌کند تا در زودترین زمان ممکن به میادین بازگردد. باید دید در آخر سرنوشت جواهر نوجوان آبی اناری‌ها چگونه خواهد بود.

کد خبر 483253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.