فرصت خدمت در صنایع راهبردی هوایی را باید قدر بدانیم

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: فرصت خدمت در صنایع راهبردی هوایی را باید قدر بدانیم و از دستاوردهای انقلاب اسلامی، پاسداری کنیم.

به گزارش ایمنا، امیر افشین خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در نخستین روزهای سال جدید و همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از یگان‌های حفاظت پیرامونی سازمان صنایع هوایی بازدید کرد.

وی با حضور در جمع فرماندهان و سربازان، با اشاره به صورت و سیرت پیامبرگونه حضرت علی اکبر (ع)، ایشان را اسوه شجاعت، ادب و بهترین الگو برای نسل جوان برشمرد و از جوانان سرباز خواست تا با استفاده از فرصت جوانی در راه طاعت خداوند و جهت دهی به انگیزه‌های الهی خود و قرارگرفتن در مسیر صحیح زندگی، نقش اساسی را جهت ایفای مسئولیت اجتماعی در آینده عهده دار شوند.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع خطاب به سربازان حفاظت پیرامونی سازمان صنایع هوایی، گفت: امروز شما حافظ امنیت و اقتدار کشور هستید و آن چیزی که شما در این سازمان حساس از آن نگهبانی و پاسداری می‌کنید، پرنده‌هایی است که از مرزهای ما حفاظت می‌کنند و همان صنایعی است که هواپیماها و بالگردها را آماده به خدمت می‌کنند.

امیر خواجه فرد تاکید کرد: پس هوشیار باشید و هوشیاری خود را افزایش دهید و برای کار خود اهمیت قائل باشید که این توفیقی است که دراین برهه از تاریخ کشور نصیب ما و شما شده است. باید فرصت خدمت در صنایع راهبردی هوایی را قدر بدانیم و از دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل مجاهدت شهیدان والامقام و سربازان این مرزوبوم در ۸ سال دفاع مقدس و ۴۰ سال مقاومت و دفاع جانانه از دستاوردهای انقلاب است پاسداری کنیم.

دراین بازدید که در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، مبنی بر تکریم و ارج نهادن به منزلت و جایگاه سربازی در نیروهای مسلح و به منظور آمادگی و بررسی شرایط یگان‌ها قبل از ورود به ماه مبارک رمضان انجام شد، مدیر عامل سازمان صنایع هوایی با اذعان به این نکته که ما در این مجموعه‌ها در حد توان شرایط خدمت مفید را برای شما فرزندان و برادران عزیز مهیا می‌کنیم، ضمن ابراز رضایت از اقدامات و امکانات ایجاد شده برای نیروهای وظیفه، رفاه نسبی موجود در یگانهای سربازی را مرهون تلاش و پیگیری فرماندهان عزیز و پشتیبانی و حمایت مدیران صنایع مربوطه اعلام کرد و از زحمات آنها قدردانی کرد.

درپایان این بازدید، به منظور بهره مندی نیروهای حفاظت پیرامونی شرکت‌های تابعه سازمان صنایع هوایی از حلاوت این اعیاد مبارک، هدایایی از سوی امیر خاوجه فرد به فرماندهان، افسران و سربازان وظیفه اهدا شد.

کد خبر 483192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.