کاهش ۱۷ درصدی سرقت‌ها در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کاهش ۱۷ درصدی سرقت‌ها از ابتدای نوروز تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا اکبری اظهار کرد: از ابتدای نوروز تاکنون با تلاش همکاران شاهد کاهش نزولی سرقت‌ها بودیم به طوری که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در کل سرقت‌ها با ۱۷ درصد کاهش مواجه هستیم.

وی از کاهش ۳۷ درصدی در سرقت منازل، کاهش ۲۴ درصدی در سرقت‌های اماکن خصوصی شهروندان، کاهش ۳۲ درصدی خودرو و ۲۷ درصدی سرقت موتورسیکلت و کاهش ۲۸ درصدی سرقت کابل برق خبر داد و گفت: این موفقیت‌ها نتیجه تلاش شبانه‌روزی همکاران در مجموعه پلیس اصفهان و همچنین همراهی و مشارکت مردم عزیز شهرستان حاصل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در نوروز امسال بیش از ۲ هزار نفر نیروی پلیس برای تأمین امنیت و آرامش شهروندان و گردشگران نوروزی بکار گرفته شدند، گفت: مأموران پلیس به صورت گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی و همچنین گشت‌های نامحسوس آماده خدمت رسانی هستند و با هرگونه جرم و تخلفی مقابله می‌کنند.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه هرگونه چادر زدن در اماکن و تفرجگاه‌ها ممنوع است، گفت: از گردشگران نوروزی می‌خواهیم که کمال همکاری و تعامل را با این نیرو داشته باشند و به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی در نگهداری اموال خود توجه کنند.

کد خبر 482980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.