رئیس جمهور از وزارت اقتصاد قدردانی کرد

وزارت اقتصاد برای توسعه دولت الکترونیک و شفافیت در حاشیه جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور از سوی رئیس جمهور قدردانی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، رئیس جمهور با اهدای لوحی تقدیری از «فرهاد دژپسند» برای تلاش مجدانه و اهتمام در اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک در حوزه‌های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب‌وکار، بیمه‌ها و خزانه داری کل کشور قدردانی کرد.

در لوح تقدیر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به وزیر اقتصاد آمده است: دولت الکترونیک و هوشمند یکی از برنامه‌های اولویت دار دولت تدبیر و امید بوده که برای تحقق این هدف، اقدامات مناسبی در ایجاد زیرساخت و سکوهای خدماتی به منظور تسریع در خدمات رسانی به مردم و شفافیت انجام شده است.

بدین وسیله از تلاش‌های مجدانه جنابعالی در اهتمام به اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیکی در حوزه‌های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب و کار، بیمه‌ها و خزانه داری کل کشور تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و اهداف دولت تدبیر و امید، همچنان در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ایران و کسب رضایتمندی مردم عزیز موفق و موید باشید.

کد خبر 482948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.