عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم فروردین ماه

در این بسته خبری از اعطای وام کرونا به رانندگان تاکسی تا جهش پروژه‌های عمرانی هشترود و کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در «زیارت» را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

دفن نخاله‌های ساختمانی در هفت کیلومتری سی سخت

حمید پناهی، فرماندار دنا گفت: نخاله‌های ساختمانی شهر زلزله زده سی سخت در هفت کیلومتری این شهر در مکانی مشخص دفن می‌شود تا به طبیعت و جاذبه‌های گردشگری سی سخت آسیبی وارد نشود.

اختصاص واکسن کرونا به کارکنان شهرداری بوشهر

حسین صالحیان، شهردار بوشهر گفت: ۸۵۰ دوز واکسن کرونا به رانندگان تاکسی، کارکنان آرامستان و پاکبانان شهرداری بوشهر اختصاص پیدا کرد.

جهش پروژه‌های عمرانی هشترود

مهدی پور صادق، شهردار هشترود با اشاره به اینکه مردم این شهر سال جهش فعالیت‌های عمرانی شهرداری را تجربه کردند، گفت: بسیاری از پروژه‌هایی که قبل از سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود در طول سال گذشته با مشارکت‌های بی‌نظیر مردم به پایان رسید و برخی دیگر هم مراحل پایانی را طی می‌کند.

خدمات رسانی ۲۳ اکیپ مختلف در رضوانشهر

محمود قاسمی، فرماندار رضوانشهر گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال ۲۳ اکیپ مختلف اعم از امدادی، پلیس و اورژانس، مشغول ارائه خدمت به مسافران نوروزی در این شهرستان هستند.

نصب دو المان شهری در چادگان

محمد عرب چادگانی، شهردار چادگان گفت: در راستای زیباسازی مبلمان شهری المان تابلوی ورودی شهر و المان نام لاتین شهر چادگان افتتاح شد.

توسعه زمین‌های چمن مصنوعی در شهر سمنان

رجبعلی برزگر، مدیر ورزش و سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: توسعه زمین چمن‌های مصنوعی در سطح شهر سمنان به تعداد ۱۵ زمین، اتفاقی بسیار مهم در راستای دسترسی شهروندان سمنانی به امکانات ورزشی در جهت سلامت و نشاط شهروندی بوده است.

کرونا اماکن فرهنگی دماوند و فیروزکوه را تعطیل کرد

پرهام جانفشان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اعلام کرد که به دلیل موج جدید شیوع کرونا، بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه ممنوع شد.

۶۵۰ هزار راننده مشمول دریافت وام ۶ میلیونی کرونا

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور گفت: ۶۵۰ هزار راننده مشمول دریافت وام ۶ میلیونی کرونا شده‌اند و از این تعداد ۱۲۰ هزار نفر تسهیلات دریافت کرده‌اند.

کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در «زیارت»

محمد حمیدی، فرماندار گرگان از توقف روند افزایشی ساخت و سازهای غیرمجاز طی دو ماه گذشته در روستای زیارت خبر داد.

کد خبر 482938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.