۱۱۴ مادر باردار کاشانی به کرونا مبتلا شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۱۱۴ مادر باردار مبتلا به کرونا شدند که با تلاش شبانه‌روزی اعضای کادر درمان منطقه کاشان نجات یافته‌اند، هشت نفر از این مادران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بودند که تمام آن‌ها با حال عمومی خوب مرخص شدند.

سیدعلیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، تاکنون بیش از ۴۲ هزار تست کرونا در کاشان انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد تست انجام شده بیش از ۱۵ هزار تست مثبت بوده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۱۱۴ مادر باردار مبتلا به کرونا شدند که با تلاش شبانه‌روزی اعضای کادر درمان منطقه کاشان نجات یافته‌اند، هشت نفر از این مادران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بودند که تمام آن‌ها با حال عمومی خوب مرخص شدند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای تأمین داروهای بیماران کرونایی در منطقه کاشان در مدت شیوع ویروس کرونا هزینه شده است که ۹۸ میلیارد ریال از این مبلغ تنها برای تهیه داروی رمدیسیور اختصاص داده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در مدت زمان شیوع ویروس کرونا ۶۹۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در منطقه کاشان خریداری شد که ۱۷۰ میلیارد ریال از این تجهیزات توسط خیران تهیه شده است.

وی در خصوص بازرسی‌ها و نظارت‌ها در شیوع کرونا، تصریح کرد: ۵۰ هزار بازدید و بازرسی توسط کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مدت انجام شده و ویروس کرونا همچنان در سطح منطقه کاشان در حال شیوع است، افراد باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات را با جدیت رعایت کنند.

کد خبر 482889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.