۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
تمدید شدید محدودیت‌ها در آلمان

صدراعظم آلمان آنگلا مرکل خبر از تمدید محدودیت‎‌ها در این کشور تا ۱۸ آوریل را داد که در این بین تعطیلی گسترده‌ای نیز شامل عید پاک می‌شود؛ مدیران شهری امیدوارند که با اعمال محدودیت‌های جدید، سرعت شیوع کرونا کاهش پیدا کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اقدامات جدید آلمان برای پیشگیری از موج‌های جدید کرونا و جلوگیری از افزایش تعداد بیماران انجام خواهد گرفت. نگرانی در مورد جهش جدید انگلیسی کرونا همچنین منجر به اعمال این محدودیت‌های جدید شده است که بعضی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

· تمدید محدودیت‌ها تا ۱۸ آوریل

· ممانعت از برگزاری جشن‌های عمومی در هفته عید پاک (۱ تا ۵ آوریل)

· مناطقی که بیش از ۱۰۰ مورد ابتلاء در هر ۱۰۰ هزار نفر را دارند برای سه روز متوالی با اقدامات سختگیرانه‌تری مواجه خواهند شد.

تمدید شدید محدودیت‌ها در آلمان

مراکز آزمایش و واکسیناسیون در این بازه زمانی باز خواهند ماند اما هرگونه تجمع و برگزاری رویداد ممنوع خواهد بود و فروشگاه‌های غیرضروری نیز اجازه فعالیت نیز نخواهند داشت؛ هرچند شنبه عید پاک فقط فروشگاه‌های مواد غذایی باز خواهند ماند. اجتماعات مذهبی و برگزاری جشن‌های مربوط به عید پاک در آلمان فقط باید به صورت مجازی برگزار شود.

با نگرانی در مورد افزایش تعداد آلمانی‌هایی که برای تعطیلات به خارج از کشور سفر می‌کنند، مقامات همچنین در مورد الزام بررسی و شناسایی همه مسافران بخش هوایی برای ابتلاء به COVID-19 قبل از عزیمت به آلمان نیز توافق کردند.

برخی از ایالت‌ها در مورد امکان داشتن "تعطیلاتی با کمترین تماس فیزیکی" نیز مذاکراتی داشتند؛ وضعیتی که امکان رفت و آمد برای تعطیلات را با امکانات بهداشتی خاص خود فراهم می‌کرد. این موضوع یکی از بحث‌های اصلی مذاکرات بین فرمانداران ایالات و صدراعظم آلمان بود که این پیشنهاد پذیرفته نشد و تمامی محدودیت‌ها برای ۱۶ ایالت اعمال شد.

تمدید شدید محدودیت‌ها در آلمان

کد خبر 482887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.