انجام روزانه ۱۸۰ تست کرونا در گلپایگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: به صورت روزانه در گلپایگان ۱۸۰ نفر در مراکز منتخب تست کرونا می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین یار محمدیان فرماندار گلپایگان امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد شهرستانی کرونا با بیان اینکه شهرستان گلپایگان از نظر بیماری کرونا در وضعیت قرمز است و محدودیت‌هایی باید اعمال شود تا شهرستان به شرایط عادی برگردد، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونا، اداراتی که خدمات رسانی بیشتری دارند با ۵۰ درصد ظرفیت و سایر ادارات نیز با یک سوم ظرفیت تا پایان تعطیلات نوروز فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه نمازهای جمعه و جماعات تعطیل و رستوران‌ها به صورت بیرون بر فعالیت می‌کنند، افزود: در اصناف، گروه‌های شغل دو، سه و چهار تعطیل و گروه شغلی یک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

فرماندار گلپایگان اظهار کرد: ورودی‌های شهرستان گلپایگان تحت کنترل است تا از ورود مسافران جلوگیری شود، تردد شبانه در سطح شهرستان از ساعت ۹ رسمی کشور تا چهار صبح ممنوع است.

در ادامه جلسه ناصر رستمی رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۹ نفر در بخش کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری هستند و در سوم نوروز دو نفر فوت شدند.

وی با بیان اینکه اکنون در گلپایگان به صورت روزانه ۱۸۰ نفر در مراکز درمانی منتخب تست کرونا می‌دهند، تاکید کرد: ویروس کرونای انگلیسی شیوع پیدا کرده و لازم است شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را با حساسیت بیشتری رعایت کنند.

کد خبر 482876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.