رییس جمهوری تاجیکستان نوروز را به روحانی تبریک گفت

رئیس‌جمهور تاجیکستان با ارسال پیامی به همتای ایرانی خود عید نوروز را به دولت و ملت ایران تبریک و شادباش گفت و برای مردم ایران آرزوی امنیت و آسایش، خوشحالی و شکوفایی کرد.

به گزارش ایمنا، «امامعلی رحمان» رئیس‌جمهور تاجیکستان روز سه‌شنبه با ارسال پیامی به همتای ایرانی خود حسن روحانی فرا رسیدن نوروز را به دولت و ملت ایران تبریک و شادباش گفت.

در پیام تبریک رئیس‌جمهور تاجیکستان آمده است:

«جناب آقای دکتر حسن روحانی
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
عالی جناب
مفتخرم که با بهترین آرزوهای عیدانه، شما و تمام مردم برادر ایران به مناسبت فرا رسیدن جشن بین المللی نوروز، تبریک و شادباش عرض نمایم.
باعث خشنودی است که جشن باستانی نوروز میراث ارزشمند نیاکان ما، امروزه برای میلیون‌ها تن در اقصی نقاط جهان رمز بهار، بیداری طبیعت، دوستی و حسن تفاهم، احترام یکدیگر، آغاز کارهای سازندگی و حسن نیت می‌باشد.
اطمینان دارم که با تکیه بر سنت‌های جاویدان نوروز خجسته پی، همکاری‌های سودمند کشورهای ما در مسیر تعمیق و توسعه در آینده نیز گسترش یافته و با مضمون و محتوای تازه، باز هم گسترش خواهد یافت.
فرصت عیدانه امروزه را مغتنم شمرده و برای جنابعالی سلامتی کامل، سعادت و کامیابی‌های روزافزون و به مردم دوست ایران امنیت و آسایش، خوشحالی و شکوفایی آرزومندم.
نوروز مبارک

با کمال احترام
امامعلی رحمان»

منبع: تسنیم

کد خبر 482827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.