گوشی آنر V40 لایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت آنر گوشی هوشمند جدید خود را باه نام آنر V40 لایت معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند آنر V40 لایت که جزو سری آنر V40 محسوب می‌شود، دارای صفحه نمایش OLED 6.57 اینچی خمیده و بسیار زیبا است. وضوح تصویر این گوشی FHD+ بوده و از رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها برای یک گوشی میان‌رده بسیار قابل قبول است. یک حفره بسیار کوچک بالای صفحه نمایش این گوشی تعبیه شده که محل قرارگیری دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. حسگر اثر انگشت نیز به صورت اپتیکال زیر نمایشگر آن قرار گرفته شده است.

یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی گوشی آنر V40 لایت تعبیه شده است که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور هشت مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین دو مگاپیکسلی سنجش عمق و ماکرو می‌شود. پردازنده به کار رفته در این محصول Dimensity 800U است که به همراه هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی هوشمند ذکر شده از رابط کاربری Magic UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی آنر V40 لایت در سه رنگ مشکی، گرادیانی و سبز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

قیمت دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی این محصول به ترتیب ۴۶۰ و ۵۰۶ دلار ارزیابی شده است. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۶ مارس در بازار چین عرضه شود.

کد خبر 482818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.