۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
نصب شش المان نوروزی در شهر گوگد

شهردار گوگد گفت: تعویض تابلوی نام‌گذاری خیابان‌های شهر در دستور کار شهرداری است که در صورت تامین اعتبار انجام می‌شود.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از وظایف مدیریت شهری زیباسازی مبلمان شهری و ساماندهی فضای شهر است که در این زمینه ۱۵ نیروی خدمات رسانی شهری شهرداری گوگد با هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین، پاکسازی نخاله‌های ساختمانی، ترمیم آسفالت معابر، زیبا سازی مبلمان شهری، رنگ آمیزی جدول‌ها و سرعت گیرها برای جلوگیری از تصادفات، نصب چراغ‌های روشنایی و رفع خاموشی‌ها را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه در طرح استقبال از بهار شش المان نوروزی در سطح شهر گوگد نصب و سایر المان‌ها ساماندهی شده است، گفت: پارک‌های سطح شهر ساماندهی شده تا مسافران در مسیر غرب به مرکز کشور برای تفرج استفاده کنند.

شهردار گوگد پیرامون اندازه کوتاه تابلوهای نامگذاری خیابان‌های شهر گفت: نصب این تابلوها در دوره شهرداران قبلی انجام شده است، اما تعویض آن نیاز به ۱۵ میلیون تومان اعتبار دارد که در دستور کار شهرداری قرار گرفته که پس از تأمین اعتبار انجام می‌شود، این مساله موجب ناراحتی شهروندان شده است.

علی‌محمدی خاطرنشان کرد: شهر گوگد در پنج کیلومتری گلپایگان قرار دارد که به واسطه وجود ارگ تاریخی گوگد یکی از هدف‌های گردشگری غرب استان اصفهان است.

کد خبر 482754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.