ممنوعیت نصب چادر و عرضه قلیان در بوستان‌های بندرعباس

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس از ممنوعیت اسکان موقت گردشگران و نصب چادر در بوستان‌های سطح شهر طی ایام نوروز خبر داد.

اسماعیل موحدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک نوروز ۱۴۰۰، اظهار کرد: طی ایام نوروز، ستاد مرکزی و چهار ایستگاه خدمات شهری با دو محور فعالیت در سطح شهر ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه این ایستگاه‌ها توسط مناطق چهارگانه با همکاری مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری بندرعباس راه‌اندازی شده است، تاکید کرد: ایستگاههای خدمات‌خدمات‌شهری صرفاً برای شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس افزود: یکی از وظایف این ایستگاه‌ها، اعمال محدودیت‌های کرونایی و اجرای مصوبات ستاد شهرستانی کرونا در حیطه شهرداری است.

موحدی‌نژاد با تاکید بر جلوگیری از عدم استقرار چادر در نوار ساحلی و بوستان‌ها، تصریح کرد: جلوگیری از عرضه قلیان و نظارت بر دست فروشان به منظور فعالیت در ساعات مشخص شده، از دیگر وظایف این ایستگاه‌ها است.

این مقام مسئول گفت: یکی دیگر از دلایل راه‌اندازی این ایستگاه‌ها، پیگیری ارائه خدمات مشخص در حوزه خدمات‌شهری مانند جمع‌آوری زباله، جمع‌آوری نخاله، امور فضای سبز، سد معبر، تخلفات ساختمانی، تصرفات غیر مجاز و غیره است.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس با بیان اینکه این ایستگاه‌ها از ۲۹ اسفند فعالیت خود را آغاز کرده و خدمات‌رسانی آنها تا ۱۴ فروردین ادامه می‌یابد، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در این ایام علاوه بر دریافت خدمات و اعلام مسائل مختلف شهری، با مراجعه حضوری به این ایستگاه‌ها نیز، از دیگر خدمات بهره‌مند شوند.

موحدی‌نژاد در ادامه نیز با تاکید بر اینکه ستاد شهرستانی و استانی مقابله با کرونا برپایی چادر در بوستان‌ها و نوار ساحلی شهر بندرعباس را ممنوع اعلام کرده است، گفت: با نظارت دقیق و گشت‌زنی نیروهای مربوطه، به هیچ وجه شاهد اسکان موقت نخواهیم بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه هیچ گونه خدماتی در بوستان‌ها ارائه نمی‌شود، از هموطنان درخواست کرد: طی این ایام به بندرعباس سفر نکنند.

کد خبر 482749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.