حدادی: قوای سه‌گانه باید در کنار تولیدکنندگان باشند

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی گفت: امروز موانع بسیاری در مسیر صدور مجوز تولیدها وجود دارد و تولیدکنندگان با پیچیدگی‌های ویژه ای در راستای استعلام‌ها مواجه می‌شوند.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سال ۱۴۰۰ و نام‌گذاری سال جدید اظهار کرد: سال ۹۹ به عنوان جهش تولید نام گذاری شد و بر همین اساس تلاش‌ها و اقدامات ارزنده‌ای انجام شد که در سال ۱۴۰۰ هم قوای سه‌گانه باید در کنار تولیدکنندگان باشند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی باید به مبحث رفع موانع تولید ورود کرده و قوانین و مقررات زائد را اصلاح کند و در ادامه با بکارگیری ابزار نظارتی خود بر روند حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان نظارت کافی را داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز موانع بسیاری در مسیر صدور مجوز تولید وجود دارد و تولیدکنندگان با پیچیدگی‌های ویژه‌ای در راستای استعلام‌ها مواجه می‌شوند.

حدادی خاطرنشان کرد: قوه مجریه باید در عمل حمایت و پشتیبانی لازم را از کار آفرینان اثبات کند و در همین راستا بانک‌ها نیز باید به دنبال تولید باشند و همگام با دستگاه‌ها از تولیدکنندگان حمایت کنند.

کد خبر 482744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.