تداوم جوی نسبتا ناپایدار تا ۳ روز آینده در آسمان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز ناپایداری‌های جوی در استان اصفهان تداوم دارد و آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف تا قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر و وقوع بارش‌های پراکنده در مناطق غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً ناپایدار در سه روز آینده در استان اصفهان، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود و فردا در غرب و جنوب استان وقوع بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست، همچنین در اکثر مناطق احتمال وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید از چهارشنبه تا روزهای پایانی هفته وجود دارد.

وی با اشاره به پایداری جوی در روز دوشنبه، تصریح کرد: روز سه شنبه احتمال وقوع بارش‌های رگباری و پراکنده را در مناطق استان خواهیم داشت، اما مقدار آن ضعیف است، در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ناپایداری‌های جوی تشدید می‌شود، همچنین در نیمه شرقی استان گرد و خاک محلی و طوفان لحظه‌ای را خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۱ تا ۳ درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای ۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 482627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.