تمامی ارکان نظام در جهت تحقق فرامین رهبر انقلاب تلاش کنند

نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید موانع مسیر تولید برطرف شود و تسهیلات لازم به تولیدکنندگان در نظر گرفته شود؛ برهمین اساس انتظار می‌رود تمامی ارکان نظام در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری تلاش کنند.

رحمت الله فیروزی پور بادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سال ۱۴۰۰ و نام‌گذاری سال جدید اظهار کرد: مقام معظم رهبری چند سالی است که بر مبحث تولید تاکید می‌کنند و سفارش‌های متعددی را در این زمینه به مسئولان داشتند.

وی افزود: به نظر می‌رسد انتظارات مقام معظم رهبری در زمینه تولید اجرا نشده است؛ بر همین اساس به مسئولان توصیه کردند که در مسیر تولید مانع زدایی شود و همچنین از سرمایه گذاران عرصه‌های مختلف کشور پشتیبانی لازم شود.

نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز باید موانع مسیر تولید برطرف شود و تسهیلات لازم به تولیدکنندگان در نظر گرفته شود؛ بر همین اساس انتظار می‌رود تمامی ارکان نظام در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری تلاش کنند.

فیروزی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید در راستای تحقق دستورات رهبری تلاش کند و در صورتی که خلاء قانونی وجود داشت، وارد عمل شود و مسیر تولید در کشور را هموار کند.

کد خبر 482565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.